Sport-Conrad missade att skicka bindning?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

OlleEteus

Medlem
Hallå, jag beställde Line Afterbang och marker griffon 13 när paketet kom idag så fanns ingen bindning med jag har pengarna drogs för skidor och bindningar men saknades ena, om det är någon annan som har varit med om detta
eller har några åsikter så skriva gärna.!"

Nej, skall ringa dom lite senare om inte bindningarna droppar in separat idag av någon anledning.

Senast ändrad:
Ring/kontakta dom?

Inte direkt så någon här på freeride ger dig ett par bindningar :/

linder sa:
Ring/kontakta dom?

Inte direkt så någon här på freeride ger dig ett par bindningar :/
denna tråden var mer menat för folk som också varit med om detta, tänkte kolla om det var vanligt.

Så det första du gör när något inte funkar som det ska är att skriva på ett forum istället för:

1. ha LITE kyla i magen. Det är ju faktiskt inte en orimlig tanke att ett par skidor och en bindning skickas i 2 separata paket.

2. Ring och hör med sportconrad. Det kanske finns en helt logisk förklaring.

För det första så förstår jag inte riktigt vad som är problemet pga din värdelösa svenska. (Bara för att vara så där skönt off-topic)
Om man nu ändå ska försöka tolka detta problem så är det ju bara att kontakta sportconrad så har de ett bra svar på det hela. Något sådant där händer inte utan anledning!

förövrigt, ville du haft bindningarna monterade så blir det ju lite krångligare :P

Har snackat med sport-conrad det var inga problem dom skickade en ny bindning direkt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp