Sportresor?

dave-yo

Ny medlem
Sportresor?
Hej,

Någon som rest med Sportresor till franska eller schweiziska alperna, ffa Val d'Isere och Verbier? Vad tyckte ni? Skidåkningen antar jag är invändningsfritt.

Vet att dom är lite dyrare än vissa andra bolag, men det kan det va värt. Bör man boka redan nu eller ska man ha is i magen och vänta till någon dag innan avresan, d.v.s. runt påsken?

Bästa hälsn

David

Sportresor?
Jag har rest med Sportresor och det fanns inget att invända emot. Däremot skulle jag i nio fall av tio välja Langley. De är suveräna. Framförallt deras egna hotell. Frukostarna går inte av för hackor och inte heller deras middagar.
Sen är det väl en annan sak hur Langley's personal behandlas...
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=15073

Ha is i magen och boka jäkligt sent om du vill åka billigt. Då kan du däremot hamna i stort sett var som helst. Men det är kanske bättre det än att hamna på en ort som inte har snö.

God tur!

Senast ändrad:
Sportresor?
Jag har rest med sportresar till Sölden i österrike, det var toppen! Bra hotell nära backen, vänliga guider som fixar fina offpist turer osv. :)

Sportresor?
Jag har åkt med sportresor två år till Verbier. Har fungerat hur bra som helst, men ja det är dyrt! Men som sagt, det är de värt...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp