Spricka i toppen

• Trådstartare Trådstartare Busta
  • Start datum Start datum
B

Busta

Guest
Spricka i toppen
nu när vintern närmar sig måste ju utrustningen vara i skick, och jag har ett litet problem och undrar vad ni tycker. mina skidor har spruckit upp i ändan och det första jag tänkte på var själklart att slå igennom ett par nitar (eller vad ni nu kallar dom i sverige). men när jag kom till skid servicen och frågade, så sade de att det inte lönar sig eftersom kanterna på mina twintips inte går runt hela skidan. nu säger de att det lönar sig att sätta nån sårts plastskit i ändan (typ som på tävlingsskidor eller nåt), då undrar jag att kan dessa plastgrejer störa när man åker? typ på nosepress och annat? jag köper helst inga nya skidor ännu, eftersom jag vill spara lite cash så skipa dom kommentarerna, tack på förhand.. (själv tycker jag de är fula som fan)

Senast ändrad:
Spricka i toppen
2. Forumets regler

2.2 När du skapar en ny tråd

* Skriv en tydlig rubrik. Rubriken ska vara informativ så att läsaren kan förstå trådens innehåll. Exempel på dåliga rubriker: "Hjälp", "Skidor?", "Kolla", "Hej".

Jag trodde att antingen vill du ha ett crack till nått olagligt nedladdat program eller så ville du börja röka crack.

Spricka i toppen
Angånde skadan... Köp epoxylim, av sort som inte blir helt stenhård, utan lite flex möjligt utan att fogen spricker. Sen är det bara att blanda ihop en blandning med långsam härdning och kladda i och tvinga ihop med tvingar. Lämna något dygn att härda.

Det borde fixa biffen.

Senast ändrad:
Spricka i toppen
JockeSki sa:
2. Forumets regler

2.2 När du skapar en ny tråd

* Skriv en tydlig rubrik. Rubriken ska vara informativ så att läsaren kan förstå trådens innehåll. Exempel på dåliga rubriker: "Hjälp", "Skidor?", "Kolla", "Hej".

Jag trodde att antingen vill du ha ett crack till nått olagligt nedladdat program eller så ville du börja röka crack.
HAHA ja tänkte precis likadant xD

Spricka i toppen
rubriken satte jag för att jag ville att folk skulle märka tråden :) desuutom har skidorna "crackat"

Tillbaka
Topp