St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?

ChamBenkeYxan

Ny medlem
St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?
Tjena som sagt så åker jag och 2 polare ner på fredag och vi undrar om det e nån som vill att vi ska köpa med oss nått hemifrån? Typ kalles kaviar, snus och sånt.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp