S slalom1 Guest 2010-01-21 St Anton! #1 I början av mars bär det av till St Anton. Någon mer som ska dit då eller som vill hänga med? =)
D Darkfix Ny medlem 2010-01-21 St Anton! #2 Jag hade gärna hängt på, då jag inte har någon att åka med. Dock kommer jag bara kunna åka v7,8,9... Så är det någon mer som ska ner och åka, och vill ha någon åk kompis så kan ni ju posta här... Alternativt är att jag åker iväg med UCPA till Frankrike, bara för att inte åka själv i backarna... Senast ändrad: 2010-01-21
Jag hade gärna hängt på, då jag inte har någon att åka med. Dock kommer jag bara kunna åka v7,8,9... Så är det någon mer som ska ner och åka, och vill ha någon åk kompis så kan ni ju posta här... Alternativt är att jag åker iväg med UCPA till Frankrike, bara för att inte åka själv i backarna...
Perlindblad Ny medlem 2010-01-23 St Anton! #3 Jag ska ner till lech vecka 7 om du ska med på några schystea riff:D
S slalom1 Guest 2010-01-24 St Anton! #5 Tjena Per, v 7 är lite för tidigt för mig tyvärr. Varit i Lech innan?