stålkanter som skär sönder byxorna.

v-larsson

Aktiv medlem
tja undrar om det bara är jag som har problemet med byxorna att stålkanterna skär sönder dem på smalbenet då man gör tex mute eller liknande. och om det är nån som har något tips för att slippa dessa fula skärsår i byxorna.

lösningen heter snowboard,

och de vill man ju inte åka så då får man stå ut:D. och som ewasx säger,

men de blir oftast när man siteer ner o lägger skidan på byxan, så undvik det, skar sönder as mkt förut på o göra så, sen blir de lite vid mjutes men inte så mkt

man kan ju slöa kanten så att den inte skär sönder ballorna typ så att dem blir 92 grader :p haha då lär dem inte skära sönder brallorna så ginla lätt

jag får också skärsår, men jag jibbar inget.

Sen ser det ju bara coolt ut med silvertapelagningar :D

de är du inte allt ensam om ,, fast för mej syns de inte ? x), då ja åker asså, för jah har så bagy så de blir sånna "väck" som täcker alla hhål :)

nä men inte framför men han kanske inte drar upp skidan till knäna, har man skidan vid foten så funkar de ju ganska bra.

eller så gör ni som vi som kör på lite större åkning =) använd silvertejp ni har aldrig funderat på varför ganska många storbergsåkare och telemarks åkare har silvertejpade kläder, för att inte tala om isklättrare

pizzaaugust sa:
nä men inte framför men han kanske inte drar upp skidan till knäna, har man skidan vid foten så funkar de ju ganska bra.
byxan har ju gått sönder precis ovanför bindningen så jag tror inte dte behövs mutas till knäna.

Tillbaka
Topp