Steepstore-Succé/Fiasko

JackL

Ny medlem
Steepstore-Succé/Fiasko
Som några kanske vet så öppnade www.steepstore.se idag.
Dom har utgett sig för att vara sveriges fetaste skidbutik, men när jag kollade in sidan så vart jag allt annat än tillfredställd.
Dom hade ju knappt någonting jämnfört med andra skidbutiker.

Jag tycker det var dåligt!

Vad tycker ni?

/J

Steepstore-Succé/Fiasko
jävligt skönt att en ny onlinebutik me skidkläder öppnat :D dom kommer ju få in mkt mer, det är bra!

Steepstore-Succé/Fiasko
jag hoppas dom gör nåt åt headern, för själva sidan är rätt cool, men så ser man headern så är den ljusblå med en logga som är vit/orange, va har dom tänkt på egentligen, själva loggan tycker inte jag är så snygg heller i sig själv, inte för att matchas med en så snygg sida i övrigt

/A

Steepstore-Succé/Fiasko
Som det står på sidan så fylls grejerna på eftersom och jag råkar veta att grabbarna som gör sidan har fått jobba sjukt mycket för att få sidan klar tills idag så ha lite tålamod bara så kommer det fyllas på med grejer hela tiden

Steepstore-Succé/Fiasko
Det enda som behövs är lite mer info om grejerna, annars tycker jag det såg bra ut. Dom kommer ju att få in mer varor eftersom.-

Steepstore-Succé/Fiasko
Jag påpekade endast sidan som den är nu, jag tycker dom kunde skjutit upp öppningsdatumet ett tag så dom hade fått in ett riktigt sortiment.
Men om man kollar hur många kategorier som finns och så pass många som är så gott som tomma så kan man ju ana att det kommer att dyka upp en hel massa mer.

Steepstore-Succé/Fiasko
Grejjerna kommer in eftersom. Sen var det ju synd att oakley fanns också:P Nu kommer det bli uttjatat och trist. Samma armada också :/

Steepstore-Succé/Fiasko
tycker det såg jävligt bra ut . man kan ju jämföra med sweeski.com och säga att det är otroligt mkt bättre. utbudet kanske inte var det största, men det kommer antagligen in fler saker snart.

Steepstore-Succé/Fiasko
Fluffsurfarn sa:
tycker det såg jävligt bra ut . man kan ju jämföra med sweeski.com och säga att det är otroligt mkt bättre. utbudet kanske inte var det största, men det kommer antagligen in fler saker snart.
sant, det här verkar vara på mycket högre försäljningsnivå. tror dock att när sweeski väl uppdaterar, vilket borde ske snart, och när grejerna kommer in om 2 veckor blir det nog bättre.

Steepstore-Succé/Fiasko
Bara simmat igenom layouten och introsidan än så länge och tycker det ser proffsigt ut. Bra upplägg och lättorienterat.
Ska kika igenom sortimentet nu!
Måste säga att designen har dom verkligen lyckats med enligt mig, många e-butiker har väldigt fula sidor men här fanns det bilder och bra text!
Ska kolla igenom NU!
Hittade ett par fräcka Smith Fuse för 500 kr. BIllIGT!
Klar:

Hm, jag tycker sortimentet var sådär. Man får ju tänka på att dom öppnade idag, droppar troligtvis in mer saker under säsongen.
Visst känns det lite surt med 35 mössor och 2 jackor men men..
Skidor fanns det ju ändå ganska gott om, jaja det kommer!

Senast ändrad:
Steepstore-Succé/Fiasko
Första intrycket av sidan var riktigt proffsigt. gillade färgkombinationerna, meny systemet, ja i princip allt. Håller med om att det var ett litet sortiment...men det kommer nog som nämnt tidigare in mer senare

Steepstore-Succé/Fiasko
eftersom man såg att det stog på menyn många märken med (0) så lär dom ju få in dom märkena som inte finns inne!

Steepstore-Succé/Fiasko
cederholm sa:
Fluffsurfarn sa:
sant, det här verkar vara på mycket högre försäljningsnivå. tror dock att när sweeski väl uppdaterar, vilket borde ske snart, och när grejerna kommer in om 2 veckor blir det nog bättre.
jag hoppas verkligen det, för det är ju schyssta prylar dom ska sälja, så jag håller fortfarande tummarna för sweeski !

Steepstore-Succé/Fiasko
Steepstore säljer en Scott Santiago Pure skida med längden 188cm och måtten 35/101/119. Detta är mycket intressant då ingen sådan skida tillverkas.

Scott Santiago Pure finns i två varianter:

- 188 cm lång med måtten 132/92/118

- 192 cm lång med måtten 135/101/119

Man kan ju fråga sig om de vet vad de säljer... Inte speciellt förtroendeingivande...

Steepstore-Succé/Fiasko
tycker de såg ut som de skulle finnas många märken o grejjer, jag säger bra! mycketbättre önn sweskii iaf,

Steepstore-Succé/Fiasko
steepstore verkar rätt så mycket seriösare änn sweeski. jag gillar endå märkerna på sweeski bättre så jag kan vänta någon vecka till så jag kan få mina 9th:ward lagg

Steepstore-Succé/Fiasko
Tobbe101 sa:
Steepstore säljer en Scott Santiago Pure skida med längden 188cm och måtten 35/101/119. Detta är mycket intressant då ingen sådan skida tillverkas.

Scott Santiago Pure finns i två varianter:

- 188 cm lång med måtten 132/92/118

- 192 cm lång med måtten 135/101/119

Man kan ju fråga sig om de vet vad de säljer... Inte speciellt förtroendeingivande...
Kan ju vara så att dom har gjort en felskrivning där..
135/101/119 mot 35/101/119 är ju bara 1an som har trillat bort och att det är måtten på 192 Cm skidan..

Steepstore-Succé/Fiasko
steepstore kommer nog att bli succé, fick nyss reda på att dom blev sveriges enda återförsäljare av LINE och det tycker jag visar hur seriösa dom är. och till dom som påpekar att det inte finns nått så är det bara att chilla lite, det rasar in grejer hela tiden och sidan uppdateras hela tiden.

läs mer om LINE nyheten på www.steepstore.com

Senast ändrad:
Steepstore-Succé/Fiasko
Jerden sa:
Kan ju vara så att dom har gjort en felskrivning där..
135/101/119 mot 35/101/119 är ju bara 1an som har trillat bort och att det är måtten på 192 Cm skidan..
De har ändrat i texten sen jag la inlägget, så de håller koll på freeride.se :-)

Steepstore-Succé/Fiasko
hej , tycker dom hade bra sortiment med tanke på att dom faktiskt har öppnat nyss! Beställde ett par fischer habit därifrån igår kväll , dom har skickats med posten redan 13.00 så dom borde börjat med skidorna redan på morgonen mycket bra tycker jag , om man tänker på andra ställen där allt verkar vara så slött ! Man fick också MYCKEET bra support/hjälp och svar på frågor , tycker steepstore är klart bästa skidbutiken i sverige just nu , som sagt med tanke på att dom nyss öppnat !

Steepstore-Succé/Fiasko
och mycket scott grejjer har dom också o somsagt line kommer, oakley kommer, armada kommer, mm.

Steepstore-Succé/Fiasko
bra butik, men priserna är ju precis som i alla andra svenska butiker :p sky höga. så nej tack än en gång :D

Steepstore-Succé/Fiasko
Kan inte sänka priserna fortfarande i Sverige så mycket om man vill ha nån vinst. Men Couagah kan du inte starta en butik och köra med Sport-Conrads priser?? Får se hur länge den butiken finns kvar??

//Hasse

Tillbaka
Topp