steepstore

add-e

Ny medlem
steepstore
vad händer med steepstore? står på deras sida att dom skulle öppnat i september, jag har flitigt checkat deras sida var dag i 2 veckor, men inget nytt. nu är det oktober och det står fortfarande "öppnar nu i september"
Min fråga är: är det någon som vet när dom öppnar?

vore kul att veta, tjena

steepstore
försenade märker jag att dom är. men jag frågade om någon visste när dom öppnar.
hoppas att det är som salkley säger :)

btw. grymt inlägg jeppenator.

steepstore
add-e sa:
försenade märker jag att dom är. men jag frågade om någon visste när dom öppnar.
hoppas att det är som salkley säger :)

btw. grymt inlägg jeppenator.
haha alltid lika bra inlägg av mig.. hihi

näe men ingentligen.. bara å vänta å se ju.. säkert nån som vet men antagligen kommer dom ju att öppna snart eftersom att dom sa i september..

eller så gör dom som dom gjort me jibbin+ å säger ett datum men bara skiter i de å sätter ett nytt datum

steepstore
jag har också kollat upp det hela tiden men det öppnar aldrig!! Men det borde väl vara att dom är försenade.... hoppas den öppnar snart iaf.

steepstore
De har ju uppdaterat sidan från juni,så nog tycker man att de borde kunna hålla tiden att öppna i september?MEn de är väl bara vänta...

steepstore
Det är ju mycket att fixa så det är säkert svårt att säga ett speciellt datum men man kan ju tycka att dom inte borde ha skrivit "vi öppnar nu i september".

steepstore
Jag tror nog att dom öppnar 20 oktober nu när det står det, även om dom inte höll att dom skulle öppna i september. Eftersom dom har satt ett exakt datum nu så gissar jag att dom vara buggtestar osv, men jag vet inte.

steepstore
jag väntar också. vad brukar ni göra medans ni väntar på att steepstore ska öppna igen? jag brukar köra tetris eller pacman

steepstore
Nu är det den 20e och dom har inte öppnat! Kommer iofs va den 20e i 23 timmar och 58 minuter till men dom kunde ju vart lite sjysta

steepstore
dann-e sa:
Nu är det den 20e och dom har inte öppnat! Kommer iofs va den 20e i 23 timmar och 58 minuter till men dom kunde ju vart lite sjysta
Äsch, om du ska handla något kan du vänta tills imorgn :P

steepstore
pelov sa:
Äh.. nu beställer jag mina line skidor från staterna... Orkar inte vänta
Annars kan du ju köpa dem från någon annan butik i sverige, tex alpingaraget, adrenalin i luleå, eller aloha i ösd. Men du kanske tycker att det är jättekul att beställa på nätet.

Senast ändrad:
steepstore
Tänkte beställa från steepstore eftersom de brukar ha bäst utbud av line och överlägset bäst pris. Eftersom de inte öppnat än och en polare ska iväg till staterna så kan jag väl lika gärna beställa med honom.

Av: GurraLund | Idag 10:11 Citera

pelov skrev:
Äh.. nu beställer jag mina line skidor från staterna... Orkar inte vänta

Dom öppnar ju idag? så inte behöver du vänta?

Jobbar du på steepstore? varför orka bry dig?

Tillbaka
Topp