Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kör STH 14 och jag kan säga att dem har varit helt perfekta, jag har aldrig tyckt att något har varit dåligt med dem. Har kört med dem denna säsongen, antar att dem kommer fungera utmärkt för dig också.
Däremot har jag ingen erfarenhet om hur Pivot 14 är, kan endast jämföra med Marker då STHn är sjukt mycket bättre.