floydprisma
Ny medlem
(Stockholm) Hör upp longboardriders!
Som ny på forumet känner jag mig tvungen att bidra med något, och nu när vi drar in på sommarkvisten känner jag att mer bilder behöver tas för att minnas detta longboard-år. Under sommarens gång har jag hunnit träffa väldigt många åkare i Stockholm som inte bara visat mig många olika backar, men även många sköna historier som man knappt kan tro är sanna. Tyvärr har jag inte tagit initiativet att fotografera med dessa fantastiska åkare, så varför inte mötas och ta lite schyssta bilder? Jag är själv 18 år och har kört sedan slutet på April 2014, åker mycket downhill men föredrar småcruise i innerstaden.
Jag tänkte bilder som liknar denna, tagen av mig med min utbytesstudent.
Jag letar alltså efter longboard- eller minicruiseråkare som vill dra in till Centralen någon klar dag för att ta fina bilder innan sommaren är slut. Självklart kvittar erfarenheter och ålder, så se till att svara om du vill få ett par schyssta bilder innan löven faller!
Jag tänkte bilder som liknar denna, tagen av mig med min utbytesstudent.
Jag letar alltså efter longboard- eller minicruiseråkare som vill dra in till Centralen någon klar dag för att ta fina bilder innan sommaren är slut. Självklart kvittar erfarenheter och ålder, så se till att svara om du vill få ett par schyssta bilder innan löven faller!
Senast ändrad: