Stockholm rail jam!

• Trådstartare Trådstartare VEhrling
  • Start datum Start datum
V

VEhrling

Guest
Stockholm rail jam!
hej, jag undrar vem det var som vann jamet i hamarbybacken idag??

///victor

Stockholm rail jam!
Som sagt, Lucas Stål Madison vann, Lucas_92 här på FR.

Om det är någon som vill ha klipp på sig från finalen så aär det bara att fråga, jag har nästan allt

Senast ändrad:
Stockholm rail jam!
Både lucas o simon va sjuuka..
Fast tyckte seriöst att brädåkarn borde vunnit.. eller iaf att fler brädåkare kommit till final, alltid like konstigt när skidåkae o brädåkare kör i samm klass.

Senast ändrad:
Stockholm rail jam!
Lindhee sa:
Både lucas o simon va sjuuka..
Fast tyckte seriöst att brädåkarn borde vunnit.. eller iaf att fler brädåkare kommit till final, alltid like konstigt när skidåkae o brädåkare kör i samm klass.
korrekt

Stockholm rail jam!
aa såå alla vet det va min homie;)hehe lucas ståhl madison som vann denna tävling lucas juhlin kom inte till superfinal ju. sen simon ericsson 2.a douglas källsbo andreas jacobsson o nån brädåkare kom delad 3.a,

Stockholm rail jam!
det enda dåliga med allt det här va att det va i en brant backe som va isig idag o det gjorde fan inte att åkning blev lätt:)haha

Stockholm rail jam!
Hjalle_S sa:
Hur fick dom ihop så jävla mkt snö?
jadu dom har väl sprutat lite till en hög sen tömt massa hockeyhallar:) men idag under detta event så va snökanonerna igång i backen o när ja kom hem klockan halv 10 vare 3 minus ute:) så vinter är snart i sthlm:) eller alltså snön:)

Stockholm rail jam!
Sjukt seg tävling i början om jag får säga mitt, och speakern + DJ'n trodde att dom var på Laroy eller nåt...

Props till finalåkarna dock vart mycket mer intressanter då det kicka igång.

Stockholm rail jam!
1a: Lucas ''Lucas_92'' Ståhl Madison
2a: Simon ''sEricson Ericson
Delad 3a: Douglas ''Doggge'' källsbo, Andreas ''Tweakmaster'' Jacobsson och Oliver ''Oliverr'' Åberg

Stockholm rail jam!
yeah sa:
LeoC sa:
va satte snowboardåkarna?? 270s upp och av?
typ 180 upp och av, frontflip av alla tre grejerna m.m. du skulle väl vara med i finalen förresten?
mjo men jag palla inte, kunde inte köra me min bräda för jag har inga stålkanter.. så jag lånade lukas bräda i kvalet.. sen fyllde en polare år så jag drog och käkade middag där ist (:

Tillbaka
Topp