V
VEhrling
Guest
Stockholm rail jam!
hej, jag undrar vem det var som vann jamet i hamarbybacken idag??
///victor
///victor
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har rätt mångaa bildetmillionaire-OG sa:jag vill se bilder
korrektLindhee sa:Både lucas o simon va sjuuka..
Fast tyckte seriöst att brädåkarn borde vunnit.. eller iaf att fler brädåkare kommit till final, alltid like konstigt när skidåkae o brädåkare kör i samm klass.
jadu dom har väl sprutat lite till en hög sen tömt massa hockeyhallarHjalle_S sa:Hur fick dom ihop så jävla mkt snö?
körde inte du nåt själv eller ?paffare sa:Som sagt, Lucas Stål Madison vann, Lucas_92 här på FR.
Om det är någon som vill ha klipp på sig från finalen så aär det bara att fråga, jag har nästan allt
noppe det va den ickeHjalle_S sa:var liften igång under jamet?
typ 180 upp och av, frontflip av alla tre grejerna m.m. du skulle väl vara med i finalen förresten?LeoC sa:va satte snowboardåkarna?? 270s upp och av?
mjo men jag palla inte, kunde inte köra me min bräda för jag har inga stålkanter.. så jag lånade lukas bräda i kvalet.. sen fyllde en polare år så jag drog och käkade middag där istyeah sa:typ 180 upp och av, frontflip av alla tre grejerna m.m. du skulle väl vara med i finalen förresten?LeoC sa:va satte snowboardåkarna?? 270s upp och av?