Var uppe i tandådalen nu i helgen och hade hoppats på att få testa p3an i alla fall, men det de hade att erbjuda var ross scratch pro (?!). Blev då en aning besviken..
Då jag bor jääkligt långt ner i landet så har jag svårt att testa skidor bara sådär..

Men självklart förstår jag att jag bör testa dem, synd att det ska vara så svårt..
Jag har i allafall fått uppfattningen att karma är lite för styv för mig, och i mitt fall så kör jag knappast offpist (för långa resor

) och det är väl där karman är vassast.
P3an känns som en lite mjukare skida som hör hemma i parken, men som även har finfina pistegenskaper.
Snaken verkar dock vara precis det jag letat efter om man får tro det som skrivs om den, och sen är den ju brutalt snygg därtill...
Jag är inte dock nån finsmakare bland skidor, i påskas åkte jag på salomon equipe 10 rc, och var då fullt nöjd med den skidan. Scratchen var ju inte direkt samma sorts skida, otroligt mycket mer fladdrigare i pisten, men fortfarande njutbart..
Med tanke på priset på Snaken så känns det lite för exotiskt, så jag lär köpa karma med fin bindning för 5300kr i slutändan, men jag är fortfarande öppen för förslag så berätta om era upplevelser nu