Storsjö Yran 2007!

Ashtraymofucku

Aktiv medlem
Storsjö Yran 2007!
yooooe tänkte diskutera lite om yran. Jag själv va där alla dagar, men ja söp nog lite för mkt så ja kom inte ihåg så mkt
vare många här på freeride som va på den?
hur tyckte ni att den va isåfall?
peeace!

Storsjö Yran 2007!
jag va där sen i onsdags. det var så sjukt jävla röj där alltså :D söp dock lite för mycket också, men det är så det ska vara.

Svina, va skitfull=festival

/F

Storsjö Yran 2007!
om ni vill ha röj åk på urkult skönaste festivalen there is

Senast ändrad:
Storsjö Yran 2007!
jeppenator sa:
walerius va där, de märkte jag igår..
haha jag märkte de i torsdags då han slog mej med en ballong ^^

yran va ju fett kul! inget snack om den saken, Snook ägde! =)

men lite läskigt att de var asmånga som visste vem ja var och ja har ingen aning om vilka de var, nån som vet att de har snackat med mej ^^ ?

haha och allt tjat om min keps.. "var har du köpt den, kan ja få byta den mot.., snygg keps, kan ja få din keps" ^^

Senast ändrad:
Storsjö Yran 2007!
AshtraYmofucku sa:
yooooe tänkte diskutera lite om yran. Jag själv va där alla dagar, men ja söp nog lite för mkt så ja kom inte ihåg så mkt
peeace!
Frågan är hur cool och tuff man är när man är 16 år och är för full för att minas om festivalen var bra eller inte. Och själv hade jag verkligen tyckt att det var pinsamt att vara så full. Men vad vet jag jag är ju inte 16 år. Frågan är också hur inteligent det är att skryta över de när man enligt svensk lag inte får dricka alkohol förän man är 18 år fyllda. Ja svensk lag gäller än så länge även i republiken Jämtland.

Och sist men inte minst, Härjedalen har haft lika många OS som Jämtland utan att ens ha sökt några.

Storsjö Yran 2007!
AshtraYmofucku sa:
å va fan e urkult? yran e ju iaf sveriges största festival så ^^
bara för att yran är EN av de största festivalerna i sverige är ändå urkult ett måste om man gillar festival livet!

Storsjö Yran 2007!
Holmsten sa:
AshtraYmofucku sa:
bara för att yran är EN av de största festivalerna i sverige är ändå urkult ett måste om man gillar festival livet!
yran var ju först och störst iaf!

urkult e säkert kul. min syrra var där färut och hade kul som ett as, storleken har ingen betydelse right!;)

Storsjö Yran 2007!
a_ahlnas sa:
Holmsten sa:
AshtraYmofucku sa:
yran var ju först och störst iaf!

urkult e säkert kul. min syrra var där färut och hade kul som ett as, storleken har ingen betydelse right!;)
urkult? ni menar väll hultsfred?

Storsjö Yran 2007!
AshtraYmofucku sa:
KalleKax sa:
Frågan är hur cool och tuff man är när man är 16 år.... blablabla

...Och sist men inte minst, Härjedalen har haft lika många OS som Jämtland utan att ens ha sökt några.
eeeh ja ha inte sagt att ja e tuff sa bara ärligt.. och är du nån jevla snut på nå sätt lr? bög
1. Varning tilldelas dig riktigt snart (om du inte redan fått en)
2. kalle.. berätta för mig varför du snackar om OS?
om det är ironi, eller typ förvirrande, eller om nån annan skrivit det (vilket jag inte orkar kolla upp), eller nåt sånt där.. typpp öhhh

3.fett gay att tro att man är tuff om man super,
jag syftar inte på någon... eller nåt... jag syftar inte alls... jag tänker via text...
nu tänker jag inte alls... nu har jag slutat tänka... nu.. ... bäng... jag... hejj... öhh...
"SPPPAAAAARRRA""

Storsjö Yran 2007!
AshtraYmofucku sa:
va fan e urkult? den festivalen i sundsvall lr? om de e den så säger alla ja känner att den inte e så bra
Nej de är Gatufesten som är i Sundsvall..

Jag var på yran, heelt galet, fullast som vanligt! Mår inge vidare idag...

Storsjö Yran 2007!
men urkult e en liten festival som ingen vet vart den ligger typ haha, nej men den e liten

Storsjö Yran 2007!
ja var där alla dagarna .. var som vanligt riktigt roligt, och massor av bra artister..

om ni vill fortsätta med festivalandet vill jag passa på att rekomendera
SMELT, de är en ungdomsfestival i trondheim nu den 1-2 augusti
verkar vara rätt soft ..

kolla in www.SMELT.se

så får ni veta mer.. :D

Storsjö Yran 2007!
Limp sa:
tror nog hultsfred o peace and love o arvika e snäppet större än yran.. yran e mer stadsfestival?
jo men yran var ju först. när yran fanns för 100 år sedan så hade ju inga andra, och de e nog ite så många som har så mkt omkring festivalerna, här e de ju ganska stort tivoli och krogstråket, och massa aktiviteter,

Storsjö Yran 2007!
KalleKax sa:
AshtraYmofucku sa:
peeace!
Frågan är hur cool och tuff man är när man är 16 år och är för full för att minas om festivalen var bra eller inte. Och själv hade jag verkligen tyckt att det var pinsamt att vara så full. Men vad vet jag jag är ju inte 16 år. Frågan är också hur inteligent det är att skryta över de när man enligt svensk lag inte får dricka alkohol förän man är 18 år fyllda. Ja svensk lag gäller än så länge även i republiken Jämtland.

Och sist men inte minst, Härjedalen har haft lika många OS som Jämtland utan att ens ha sökt några.
De där va typ de töntigaste jag har hört!! som om inte du drack innan du vart 18??
iaf, va där alla dagarna, ägde hårt men mins inte så mkt från i fredags:P men snook ägde så hårt!! va så jävla fett när alla hoppa i takt me musiken asså!!! och så har vi juh världens skönaste president!!!

Senast ändrad:
Storsjö Yran 2007!
SnowboardEliten sa:
KalleKax sa:
AshtraYmofucku sa:
peeace!

De där va typ de töntigaste jag har hört!! som om inte du drack innan du vart 18??
iaf, va där alla dagarna, ägde hårt men mins inte så mkt från i fredags:P men snook ägde så hårt!! va så jävla fett när alla hoppa i takt me musiken asså!!! och så har vi juh världens skönaste president!!!
hhahahhaha jaa ja vet va fan vill den där kallekax? seriöst... ja fan vi har välrdens skönaste presidnt lätt :D:D å millencolin å alla va kung å yran äger allt!

Storsjö Yran 2007!
AshtraYmofucku sa:
SnowboardEliten sa:
KalleKax sa:

hhahahhaha jaa ja vet va fan vill den där kallekax? seriöst... ja fan vi har välrdens skönaste presidnt lätt :D:D å millencolin å alla va kung å yran äger allt!
Jo vist drack jag innan jag var 18 men det var inget man skröt med. Inget man tycket var så speciellt coolt heller. Och de var ju inte hur vida ni drack eller inte som var frågan. Utan hur lämpligt det är att skryta vitt och brett om det på internet. Hur det än är så är det ju inte så jävla lämpligt att supa skallen i bitar när man är 16 bast. Men självklart gör ni som ni vill.

Det är klart republiken Jämtland har världens coolaste president efter som han kommer från Härjedalen.

Storsjö Yran 2007!
Millencolin va sjukt! Men dock dåligt ljud, dom kunde ju bytt ut the ark mot millencolin på en stora scenen! Hives sjukt grymma live! Neverstore, bra ös!

Bra skit storsjöyran!

Tillbaka
Topp