STS Reseledar-kurs 2010

Sweiland

Ny medlem
STS Reseledar-kurs 2010
Hallå gott folk, har fått erbjudande om att få gå på denna kurs. Är det någon mer som ska gå och hur är jobb chanserna efter avslutad kurs ni som gått den?

STS Reseledar-kurs 2010
Fast hur många som fick (vilket i sin tur blir kommer få jobb) efter 2010 års reseledarkurs är svårt att få fram just nu eftersom kursen inte varit.

Det jag länkade till var trådar som innehöll våra medlemmars erfarenheter och info från tidigare år vilket borde vara intressant.

STS Reseledar-kurs 2010
Som sagt, kolla tidigare trådar.
Vill man bara dra på en kul resa, då är det OK. När jag var på kursen fick 5 av 50 jobb. Övriga hade fått en utbildning som inte var värd något. Många var mycket missnöjda. Ska man åka, så ska man kallt räkna med att INTE få jobb.

STS Reseledar-kurs 2010
Blev med antagen nyss. Och efter vad jag har läst och hittat om STS så ser det inte jätte bra ut.. Nog för de kan vara en rolig resa. Men.. Jaaa..just nu tror jag inte att jag kommer att följa med ditt. Dem har ganska mycket rykten om inte är så bra.

STS Reseledar-kurs 2010
Lite sent att svara nu.

Jag fick veta på ganska säkra källor att de tjänar bra med pengar under deras kurs.
På 7.000 går de ca 3.000 plus och tänka att det är ca 150 deltagare. Blir en del, men kul för dom som får jobbet! :)

STS Reseledar-kurs 2010
Jag åker på kursen som går den 10e dec.. Någon annan som ska åka samtidigt?
Tror det kommer bli kul att träffa likasinnade om inget annat :)

STS Reseledar-kurs 2010
Utbildningen är rolig och DYR!!
Räkna med att dra ut varje kväll ni är där. Inga undantag..

Chansen att få jobbet?
Galet liten.

Vänner för livet?
Japp!

STS Reseledar-kurs 2010
Jag ska också åka den 10:e dec. Blev lite besviken när jag läste att chansen till jobb är väldigt liten, men o andra sidan lär man träffa sjukt mycket sköna människor från olika delar av landet, bara en sån grej liksom : )

STS Reseledar-kurs 2010
erikinho sa:
Jag ska också åka den 10:e dec. Blev lite besviken när jag läste att chansen till jobb är väldigt liten, men o andra sidan lär man träffa sjukt mycket sköna människor från olika delar av landet, bara en sån grej liksom : )
Skoj! Vart åker du ifrån da? :)

STS Reseledar-kurs 2010
Jag lovar att ni komma ha sjukt kul där nere. Visst det blir att går upp tidigt och lägger sig sen. Men ett minne för livet. Kan rekommendera utbildningen skarpt!

Tillbaka
Topp