Studsmatte bräda?

maltesjodin

Ny medlem
Studsmatte bräda?
Tjabba, jag åker snowboard och undrar om någon här har något förslafg om hur man på bästa sätt gör en bräda som liknar en snowboard och som inte skadar mattan? Jag har redan provat att ta en gammal bräda och tejpa den och sätta på skor som bindningar, men det var inget bra alternativ tycker jag.., så om någon har något förslag på ett material, (helst mjukt) som man kan göra en schysst studsmatte bräda skulle jag bli jätte glad:D

Studsmatte bräda?
på studsmatte experten finns det en snowboard som du kan köpa att använda på din studsmatta .. eller ta en plastig leksaks snowboard och sätta silver tejp på kanterna

Studsmatte bräda?
ja hittade en as bra bräda där man sätter på sina egna binningar på! kommer inte ihåg va sidan va :P men den va av typ trä med plast kanter runt. den e till för studsmatta ! pease nigga

Studsmatte bräda?
Funderar på att köpa en sådan studsmatte snowboard, Antingen http://www.studsexperten.se/shop/pr...d=266&osCsid=53a64a998f7f2cc08af21fa4a28d9263

http://www.studsmatta.se/index.php?m_item=1203&page=1310&lang=se&currency=SEK

Vilken tror ni är bäst? Dessutom, är de någon som har en sådan här snowboard och kan säga lite saker, är de värt o köpa osv? :) Den på studsmatte experten kostar ju drygt en 1000 lapp mer, Men de är ju formad som en snowboard medans den andra är en fyrkant, Dessutom så kan man ju ta sina vanliga bindningar till den dyra, på den andra ser de ut som om de är nån konstig budgett bindning eller nått? Va ska man välja?

Studsmatte bräda?
STUDSMATTEBOARD ingredienser:
1 st skateboard
2 st rullar tejp / skruvar
1 st tejpare / skruvare
2 st sandaler

Senast ändrad:
Studsmatte bräda?
ja tog en plastsnowboard som man köper på en vanlig leksaksaffär o kör med hur skönt som helst (ett lager liggunderlag först;)

Studsmatte bräda?
Ta en kort snowboard...ta en plastslang och skär en skåra så att man kan trä på den över stålkanten
Sen e de bara att tejpa så att den sitter...de e ändå jobbiga e att man måste ha boots lr skor..de blir varmt som fan :P

Studsmatte bräda?
jag tog av hjulen på min skateboard och satte fast spänngrejer som jag kunde ha på mattan. funkar ass bra :D

Tillbaka
Topp