Studsmatte lexikon (trick) ?

Schlyter

Ny medlem
Tjaa ,
jag och ramis_jibber har snackat lite och kommmit fram till att man borde skaffa ett tricklexikon för studsamtta här på fr.
vad tycker ni?
håller ni me?
tack för oss :D

men starta en tråd där man får lägga till trock å beskrivning på hur man gör.. typ såhär

UGLYGRAB:
man hoppar rakt upp å sträcker ut vänster eller höger ben helt rakt (lite snett neråt) medans man lägger upp det andra benet mot röven.. sen brabar man benet man laggt upp mot röven med höger hand om man sträckt ut vänster ben..

aja ni fattar säkert vad jag menar..

tycker det har blivit alldeles för mycket prat om studsmatta det börjar bli tjatigt... dom skulle ha fixat en studs community eller nått..
så allt studsmate tjat hammnar där

analkrut sa:
tycker det har blivit alldeles för mycket prat om studsmatta det börjar bli tjatigt... dom skulle ha fixat en studs community eller nått..
så allt studsmate tjat hammnar där
Vad annars ska man prata om på en "skid community" då det är sommar? :O Man måste ju träna till vintern eller.. sen så hoppar nästan studsmatta här på freeride, klart vi ska prata om det då. /v

jeppenator sa:
men starta en tråd där man får lägga till trock å beskrivning på hur man gör.. typ såhär

UGLYGRAB:
man hoppar rakt upp å sträcker ut vänster eller höger ben helt rakt (lite snett neråt) medans man lägger upp det andra benet mot röven.. sen brabar man benet man laggt upp mot röven med höger hand om man sträckt ut vänster ben..

aja ni fattar säkert vad jag menar..
ok jag startar en tråd;P xD

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp