Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jobbar på det, så fort dom blir godkända postar jag.snow_scoot_Anton sa:har du några bilder på hur dem ser ut?
hahah sett för mycket skidfilm nu??:P bra citat iaf! vem va det som sa det:S nån me en bob i en poorboys film va det iafCrillekdahl sa:tejpa stålkanterna. there is nothing ducktape cant fix!!!!
ditt inlägg luktar fan copy från mitt men whatever O_oOhmie sa:Här är ett par perfecta stutsmatte skidor som ja gjort själv och funkar utmärkt.
Allt du behöver är Masonitskiva, plexiglas, eltejp, liggunderlag, ett par gammla skor,..
Och till att börja me så sågar du ut skidorna som du vill ha dom och hur långa, sen ska du lägga upp de så här
Pleeexxxxxxxxxxxii
Maaaaasssooooniiit
Pleeexxxxxxxxxxxii
Maaaaassssoooniiiit
Ligg Under Lag
(tejpa myyyyyycckkkkeee!!)
fast om du vill ha lite mer Twintip kännsla i de hela så behöver du inte tejpa tailen och nosen,
(Tail=bakdelen Nose=framdelen) Så då om du råka ha en värmepistol hemma så kan du böjja upp kanterna så de blir lite TwinTip kännsla!. Sen när du tejpat fast ihop allt så tar du fram gammel skorna och då tejpar du fast dom. och hur du tejpar fast dom får du krongla själv på, annars om du inte har skor så funkar tofflor elr sandaler lika bra!. Tack för mejjj! ;D
/Emil Öhman
dom är jäkligt bra att hoppa med om man har en bra matta (bra studs) nackdelen är att dom är lite tunga, mina väger 5 kilo tillsammans men det är samtidigt bra för då får man den rätta känslan i luften (inte så stor skillnad från riktiga skidor)jeppenator sa:yää dom såg sköna ut.. va dom bra å hoppa me då?