studsmatte skydd?!

• Trådstartare Trådstartare jibb-j
  • Start datum Start datum
J

jibb-j

Guest
studsmatte skydd?!
ja har sett att det finns studsmatte skydd som ett stort nät nu undrar ja om det hjäklper om man tex är påväg att rammla utanför o att dne stoppar eller e det bara billigt skit till tre åringar?!

studsmatte skydd?!
jag tror mest att det e billig skit...kan knappast hålla om man flyger rätt in i det från sidan o man väger runt 70 kilo..dom ser jätte klena ut.
Jag tror mest det är för yngre så att inte de typ kan ramla ner om de e nära kanten eller något..men tror inte det hjälper så mycket för äldre.

Jag har dock inte testat själv..men många av mina grannar me yngre barn har skyddsnät å dom ser lite halvdana ut!

studsmatte skydd?!
Tycker också dem ser j*vligt klena ut,kan ju inte hjälpa så mycket :P

studsmatte skydd?!
dom är väldig bra klarar mej 60kg (muskler) som hoppar rakt in i skyddet flera gånger.

ser rätt klena ut men klara ganska mycket.

studsmatte skydd?!
aha ooj! trodde det va någon bild på dom. Men dom näten böjer sig as lätt. Skulle tästa dubbel back och flög in i nätet och det vek sig iockförsig så flög ja inte ut för nätet putade tillbax mig lite

studsmatte skydd?!
Ser klent ut, men tror det håller hyfsat. Dock ska du passa dig om du har en matta med mycket studs för att landa uppe på rören som håller nätet uppe.
Tror inte det är hälsosamt att spetsas på ett sådant!

Sen finns det ju nät och "nät"
Vissa håller bra, vissa är "lågprischinaimport" som går sönder ganska snabt.
Beror nog på villken tillverkare det är osv.. Ganska bra ändå tror jag..

studsmatte skydd?!
men ni som tycker det e bra har ni det eller vet ni vart nätet/näten är ifrån så lägg gärna upp en länk på dom sidorna där man kan köpa nät !:)

studsmatte skydd?!
om du tar i nätet och lander fel så får du typ fjädrarna och stången i huvet har aldrig sett nått tror att det går på stången där

Tillbaka
Topp