sugen på rails i gbg

bullitt

Medlem
sugen på rails i gbg
läste nånstans att det finns rails utanför frölunda borg. finns det nån som brukar hänga där eller. skulle va kul o raila lite.

Senast ändrad:
sugen på rails i gbg
a jag har varit där ett par gånger.. det e ju inte mkt å ha men om man är riktigt sugen så duger det..railet finns ovanför parkeringarna utanför ingången. ha det så kul och lycka till

sugen på rails i gbg
jag e också sugen på att köra lite där nån dag, gick förbi för ett några veckor sen, fanns inte så mycket snö då men blir ju allt kallare så det går nog o få ihopp ett litet inrun o hopp.
säg bara till när ni ska dit så kommer jag.

sugen på rails i gbg
tja gött att det finns intresse. jag ska dit typ helgen 26-27 tänkte jag. det är ju lugnt o få ihop snö. behöver bara lite skyfflar o en skottkärra el nåt..

sugen på rails i gbg
Jag är hyffsat taggad på ett railjam till helgen ja, det är som sagt jävligt kul när man fått ihop allt och när man är ett gäng.

sugen på rails i gbg
Vi var där och körde igår. regnade och blåste och var allmänt jävligt väder.
Någon har släpat dit ännu ett rail nu så det finns tre. ett flat down som sitter fast och går att köra. ett kort straight som ligger och skräpar som man kan sätta fast och köra på om man känner för det.
Och ett hyffsat långt straight rail som tyvärr någon (nämner inga namn men det börjar på h- och slutar på -jalmar) har rivit upp så man måste typ ha spade eller nåt för att sätta fast det igen.

Men vad sägs om att köra något på lördag (3dje november)???
Nån som är på?

sugen på rails i gbg
rätt sugen faktiskt om jag fixar frtidskort kanske men.Jag vet ju inte var det ligger och är det svårt att ta sej dit från tågstation?

sugen på rails i gbg
Simon_Ahlen sa:
rätt sugen faktiskt om jag fixar frtidskort kanske men.Jag vet ju inte var det ligger och är det svårt att ta sej dit från tågstation?
Nej man tar bara spårvagn. typ 1an går dit tror jag:P sen får man gå en liten bit.
www.tidpunkten.se kolla upp där så får du en rutt att hålla dej efter.

sugen på rails i gbg
självklart kan man använda andra tidsbestämmelser än 'kring lunchtid' som ju faktiskt är lite flytande.

ok, när hade ni tänkt börja köra på lördagen? finns det intresse för mötesplats i och kring centralstation/nils ericsonterminalen?

sugen på rails i gbg
henrik_valis sa:
självklart kan man använda andra tidsbestämmelser än 'kring lunchtid' som ju faktiskt är lite flytande.

ok, när hade ni tänkt börja köra på lördagen? finns det intresse för mötesplats i och kring centralstation/nils ericsonterminalen?
Hur många kommer då?
Vore najs om det blir lite folk.
Men vi kan väl säga runt 13-14 nånting? eller?

Beror ju lite på vädret, vi körde i söndags och det var ju som sagt kallt och blött.
Men mötesplats vid centralstationen vore ju najs. VI kan ju säga pressbyrån på drottningtorget eller nåt sånt?
Ta med så många spadar ni orkar och kan :P

sugen på rails i gbg
Men Crooy, fan i söndags eller va det nu va, så var det ju det värsta jävla vädret man kan tänka sej, och det funkade ju ändå hyffsat. Så de kan ju bara bli bättre, eller lika kasst... öööh iallfall hoppas nån ser nån logik i det där.

sugen på rails i gbg
Hjalle_S sa:
Men Crooy, fan i söndags eller va det nu va, så var det ju det värsta jävla vädret man kan tänka sej, och det funkade ju ändå hyffsat. Så de kan ju bara bli bättre, eller lika kasst... öööh iallfall hoppas nån ser nån logik i det där.
Jafan det var kul ändå!
Men vi hoppas väl på bättre väder eller?

sugen på rails i gbg
Tja Valis, gött me nån man känner.. typ vid 12-13tiden låter väl bra.. jag kommer nog direkt till frölunda borg..

sugen på rails i gbg
ok! pressbyrån på drottningtorget kl 13, lördag 3 november, PRELIMINÄR TID! därifrån utgår gemensam tur för de som inte hittar/önskar vägvisning.

från uddevalla: 1 alt 2 (bräda) kommer, HELST utan spade pga resvägen..

sugen på rails i gbg
vi va där nu i söndags å körde funkar rätt fint dock va vädret kass. hoppas på bättre på lördag. men om dom som villvara med ochj är säkra på att dom kan på lördag så tycker ja att man skriver att man kommer här i tråden. ja har 3 plattser i min bil tror att jocke å hjalle vill ha varsin men om någon annan vilsen själ inte hittar dit så har ja en platts kvar från stationen. skulle va chill med musik,grill,sol,snö,goa mäniskor å fett med glädje. tagga till nu å försök flytta era feta rövar till fröluda borg nu på lörag.

Senast ändrad:
sugen på rails i gbg
westcoast_surfers sa:
vi va där nu i söndags å körde funkar rätt fint dock va vädret kass. hoppas på bättre på lördag. men om dom som villvara med ochj är säkra på att dom kan på lördag så tycker ja att man skriver att man kommer här i tråden. ja har 3 plattser i min bil tror att jocke å hjalle vill ha varsin men om någon annan vilsen själ inte hittar dit så har ja en platts kvar från stationen. skulle va chill med musik,grill,sol,snö,goa mäniskor å fett med glädje. tagga till nu å försök flytta era feta rövar till fröluda borg nu på lörag.
Låter bra som fan. Dom som inte hittar kan ringa mej (0707-94 70 44) eller Adde (han som jag citerade nu. 0735-31 91 79) (haha adde jag kunde ditt nummer utantill!!)
Dom som inte hittar kan ju skriva det här så får vi se hur många vi behöver hjälpa =D

Låter som deta komemr blir fett skoj om det går igenom, ungefär hur många är det som kommer? Ni kan ju fylla på den listan jag börjar på här.

Joakim Croy (jag)
Andreas Knoop
Hjalle Söderling
Oskar Pedersen
Marcus Svensson (kanske)

sugen på rails i gbg
Joakim Croy (jag)
Andreas Knoop
Hjalle Söderling
Oskar Pedersen
Marcus Svensson (kanske)

Johan olsson + crew?

sugen på rails i gbg
hade varit trevligt får mina skidor på lördag också kan bli sjuukt tajt eftersom min syster kommer hem med dom på lördag middag elr något sånt. o så har man ju aldrig railat innan heller så det kasnek kan bli lite svårt men kan ju alltid försöka

fråga dogge_dj här på freeride han är nog där i bland tror jag

Senast ändrad:
sugen på rails i gbg
Joakim Croy (jag)
Andreas Knoop
Hjalle Söderling
Oskar Pedersen
Marcus Svensson
Johan olsson + crew?
David Martinsson
Henrik Valis
Niklas Dahlquist (ev)

grymt initiativ! sparar era mobilnummer ifall något strular! ses på lördag

sugen på rails i gbg
sterio fixad nu me troligtvis. för dom som inte varot där så kan ja säga att det är ett kinkat rail och ett litet rakt och ett stort rakt men de kommer vi nog inte använda.

peace out

sugen på rails i gbg
vaktmästaren har lagt upp sjukt mycket snö precis vid railsen... så det kommer gå snabbt för er att lgga ut det.

sugen på rails i gbg
railjam nästa helg om jag får ledigt!! då blir det fetaste ljud och ljus så vi kan köra en bit in på kvällen!!

Tillbaka
Topp