Nej man tar bara spårvagn. typ 1an går dit tror jag:P sen får man gå en liten bit.Simon_Ahlen sa:rätt sugen faktiskt om jag fixar frtidskort kanske men.Jag vet ju inte var det ligger och är det svårt att ta sej dit från tågstation?
alla äter väll inte lunch samtidigt som du gör ?henrik_valis sa:jag är på!! hej förresten david..
it's on 3 november, mötesplats centralstation kring lunchtid?
Hur många kommer då?henrik_valis sa:självklart kan man använda andra tidsbestämmelser än 'kring lunchtid' som ju faktiskt är lite flytande.
ok, när hade ni tänkt börja köra på lördagen? finns det intresse för mötesplats i och kring centralstation/nils ericsonterminalen?
Jafan det var kul ändå!Hjalle_S sa:Men Crooy, fan i söndags eller va det nu va, så var det ju det värsta jävla vädret man kan tänka sej, och det funkade ju ändå hyffsat. Så de kan ju bara bli bättre, eller lika kasst... öööh iallfall hoppas nån ser nån logik i det där.
Låter bra som fan. Dom som inte hittar kan ringa mej (0707-94 70 44) eller Adde (han som jag citerade nu. 0735-31 91 79) (haha adde jag kunde ditt nummer utantill!!)westcoast_surfers sa:vi va där nu i söndags å körde funkar rätt fint dock va vädret kass. hoppas på bättre på lördag. men om dom som villvara med ochj är säkra på att dom kan på lördag så tycker ja att man skriver att man kommer här i tråden. ja har 3 plattser i min bil tror att jocke å hjalle vill ha varsin men om någon annan vilsen själ inte hittar dit så har ja en platts kvar från stationen. skulle va chill med musik,grill,sol,snö,goa mäniskor å fett med glädje. tagga till nu å försök flytta era feta rövar till fröluda borg nu på lörag.
Hjalle_S sa:Joakim Croy (jag)
Andreas Knoop
Hjalle Söderling
Oskar Pedersen
Marcus Svensson
Johan olsson + crew?
Wiiiiiiiie!Josslo sa:johan olsson e på...ska kolla med mitt "crew" me!
Aa coolt.. då kommer jag väl dit då ;PJosslo sa:inte vid frölunda torg...det ligger i slottskogen, vid ishallen (idrottens hus)