Surfcamps?

RustySurf

Ny medlem
Surfcamps?
Är sugen på att lära mig vågsurfa i sommar och var inne på T12 och de tipsade mig om Surfakademin, ett nytt svenskt surfcamp i Biarritz. Är det någon som hört talas om dem? Affischen var cool och hemsidan ger ett seriöst intryck. Men innan vi bokar vill jag bara kolla runt lite.

Rusty

Surfcamps?
Hej Rusty
Om du är intresserad av att lära dig surfa skall du kolla in vårt surfhus i Hossegor (franska atlantkusten). Kolla in http://www.koala-surf.com
Det står även om oss pa nordsurf´s hemsida, sa du kan vara säker pa att vi är seriösa:-D
Surf´s up!
/Lena

Surfcamps?
Aloha Rusty,
Jag har kollat runt bland de svenska surfcampsen och jag tycker att Surfakademin verkar vara bäst. Jag har precis bokat en resa med Surfakademin tredje veckan i juni. De verkar ha grymt fokus på surfing och de har alla tre jobbat som instruktörer både i Australien och på Hawaii tidigare. Kolla in deras webbplats surfakademin.se.
/Erik

Surfcamps?
Hej Wingnut/Erik
Vad baserar du din research pa när du skriver att surfakademin är bäst? Vi har varit verksamma i Hossegor sedan 1999. Vara KoalaSurf-gäster har varit mycket nöjda och de flesta har kommit tillbaka flera ganger.
Du har, oss veterligen ,inte tagit kontakt med nagon pa KoalaSurf eller kontaktat nagon av vara gäster för att höra deras synpunkter.
Känns lite trakigt när du skriver sadana saker utan att ha pratat med oss, vi vill ju mer än gärna berätta och visa dig vart KoalaSurfhus:-D
Hoppas du förstar att vi blir besvikna och ledsna när vi ser ditt inlägg.
Ring oss gärna eller maila, sa skall vi hjälpa dig med all information som du kan tänkas behöva rörande var verksamhet:-)

Surf´s up;-)
Lena och Karin
lena@koala-surf.com
karin@koala-surf.com
www.koala-surf.com
tel: +33603650201

Surfcamps?
Hej!

LenaKoala: Har du lust att berätta lite mer om surfningen i Hossegor? Hur ser säsongen ut? Temperauturen i luften och vattnet (lite kinkig är man ju :) !!) Hur pass långt i förväg bör man boka in sig för att få plats i huset? Jobbar själv inom film & tv med projektanställningar som följd och då kan det ju behövas ett snabbt beslut om man överhuvudtaget ska lyckas få någon semester!

Mvh

Christian

Surfcamps?
Hej Christian

Idag ar det 25grader varmt och nar vi surfade i morse var det fina vagor, skall ta en kvallssurf senare igen. Temperaturen i vattnet pa sommare ligger mellan 22 och 25grader, i luften ar det mellan 22-32 grader och ljumma kvallar (perfekt for bbq och ol pa stranden) Vi bor pa stranden i Hossegor och har ar det mycket fina vagor for bade nyborjare och rutinerade surfare.
Veckorna borjar nu fyllas upp, sa det ar nog bast att bestamma sig sa fort som mojligt:-)
Vi lovar att coacha dig (bade i vattnet och i baren) sa att du far ut det basta mojliga pa din surfsemester!

Surfcamps?
Själv har jag surfat i Hossegor med just Koala-surf så ni kan ju alltid fråga mig om hur jag upplevde surfingen i Hossegor samt hur jag upplevde självaste surfakademin Koala-surf…

/Leder

Tillbaka
Topp