Sw trick på studsmatta?

• Trådstartare Trådstartare IE
  • Start datum Start datum

IE

Ny medlem
Sw trick på studsmatta?
Tja!
Har suttit mycket på FR och läst sw trick som andra har gjort på studsmatta, sen har många svarat: "Switch går inte på studsmatta." Osv. då tänkte jag att jag kunde skapa en tråd där syftet var: Går det att göra switch trick på studsmatta eller inte? Vad tycker ni? Kom gärna med tänkar och vilka trick ni anser man inte kan göra switch på studmatta. Själv tycker jag Självklart kan man göra switch på studsmatta!
Aja fritt fram och skriva nu. / Isak

Sw trick på studsmatta?
har för mig att det redan finns en sån här tråd. Själv förstår jag inte alls hur fan man kan göra switch på studsmatta, om det inte är så att man hoppar in baklänges ifrån t.ex. en stege bredivd elr liknande

Sw trick på studsmatta?
Allt handlar väl om blicken? Sen kanske det inte blir så mycket svårare att göra sw på matta..

Sw trick på studsmatta?
Det sitter i huvudet! Tänker man tex sw cork 9 så känns tricket helt annorlunda mot en vanlig bio 900 som rotatioen blivit om man åkte framlänges. Jag säger inte att man kan hoppa sw men tricken kan tänkas som sw och det är sjukt bra träning för de rotationerna om man vill ta ut dem på skidor!

Så tänk sw, titta över axeln bakåt och tänk att du åker skidor så kommer känslan!
Fortsätt hoppa och ha kul och gräv inte ner er i begreppen, det handlar om känsla ;)

fred
/jeppe

Sw trick på studsmatta?
jag tycker man kan de på olika sätt man kan ju typ göra en 180 innan eller vad som helst man kan hoppa o kolla bakåt stå med fötterna som man gör på skidor.
men kanske bara e jag som tycker de:P

Sw trick på studsmatta?
jeppenator sa:
Det sitter i huvudet! Tänker man tex sw cork 9 så känns tricket helt annorlunda mot en vanlig bio 900 som rotatioen blivit om man åkte framlänges. Jag säger inte att man kan hoppa sw men tricken kan tänkas som sw och det är sjukt bra träning för de rotationerna om man vill ta ut dem på skidor!

Så tänk sw, titta över axeln bakåt och tänk att du åker skidor så kommer känslan!
Fortsätt hoppa och ha kul och gräv inte ner er i begreppen, det handlar om känsla ;)

fred
/jeppe
bra sagt

Sw trick på studsmatta?
snowfiend sa:
jeppenator sa:

fred
/jeppe
bra sagt
WORD
btw,
Det bästa med jeppe är att ser det positva i allt. =)

Sw trick på studsmatta?
IE sa:
snowfiend sa:
jeppenator sa:

fred
/jeppe
bra sagt
WORD
btw,
Det bästa med jeppe är att ser det positva i allt. =)
WORD

Sw trick på studsmatta?
Asså man kan typ fiska. Lax och sånt. Själv håller jag mig mest till flugfiske. Ser det lite som en ädel konst. Man måste ha rätta känslan. Inte som att tråla eller fiska hummer eller nåt. Det är grovjobb och inte direkt finkänsligt.

Idag pratade jag med en gammal tant på bussen. Hon hade varit på hundträff med över 30 hundar. Det var awesome.

Sw trick på studsmatta?
MedlemJapaner sa:
Asså man kan typ fiska. Lax och sånt. Själv håller jag mig mest till flugfiske. Ser det lite som en ädel konst. Man måste ha rätta känslan. Inte som att tråla eller fiska hummer eller nåt. Det är grovjobb och inte direkt finkänsligt.

Idag pratade jag med en gammal tant på bussen. Hon hade varit på hundträff med över 30 hundar. Det var awesome.
Jag gillar all sorts fiske, det är något fridfull över det hela!

Och det verkar som om du hade en trevlig stund på bussen!

Sw trick på studsmatta?
nillen sa:
MedlemJapaner sa:

Ja, fiske är sannerligen en fridfull sysselsättning. Riktigt awesome faktiskt. Ska ut och fiska lite nu faktiskt.

Tanten på bussen var truly awesome. Old folks är sjukt grymma. Dom har så mycket att berätta.

Sw trick på studsmatta?
när jag ska göra switch på studsmatta så brukar jag hoppa runt 180 i studsen innan jag gör tricket, då käns de som switch, de funkar bra för mig iaf. ungefär som att poppa runt 180 i inrunnet bara att du gör det i studsen före tricket.

Sw trick på studsmatta?
Jag tycker absolut att det går!det handlar ju liksom inte om hur tricket ser ut, det kanske ser ut som en vanligt cork 7 eller liknande men om du tittar över axeln och tänker switch blir det en helt annan känsla i rotationen.

Sw trick på studsmatta?
Av: lillbever [Online] | Idag 13:43 Citera
när jag ska göra switch på studsmatta så brukar jag hoppa runt 180 i studsen innan jag gör tricket, då käns de som switch, de funkar bra för mig iaf. ungefär som att poppa runt 180 i inrunnet bara att du gör det i studsen före tricket.

samma här! det blir också lite svårare om man tex gör en 180 åt höger och sedan snurrar åt vänster.

Sw trick på studsmatta?
jeppenator sa:

fred
/jeppe
HELT RÄTT JEPPE!! ALLT HÄNGER PÅ KÄNSLAN!!
måste ju kunna ha fantasi:)

Sw trick på studsmatta?
MedlemJapaner sa:
nillen sa:
MedlemJapaner sa:

Ja, fiske är sannerligen en fridfull sysselsättning. Riktigt awesome faktiskt. Ska ut och fiska lite nu faktiskt.

Tanten på bussen var truly awesome. Old folks är sjukt grymma. Dom har så mycket att berätta.
Oj vilken lyx! Själv har jag inte tid med att fiska, har lite skolarbete jag måste ta igen...

Jo det är sant! Dom har hur mycket som helst att berätta och dom älskar verkligen att berätta så man kan i stort sett sitta och lyssna på dom i timmar!

Sw trick på studsmatta?
om du hoppar runt alltså gör en 180 och sen direkt snurrar känns det lite som switch men det är inte samma sak som på skidor

Tillbaka
Topp