D
Deleted member 65291
Guest
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
HAHa, najjs skit asså :D fan va ja garva..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men BigAir, det kan ju vara en liten pojke också.... finns en hel del killar som har rosa och är långhåriga. ungen kan ju dessutom ha ärvt kläder av storasyster.BigAir sa:Tycker synd om ungen. Det ser ut att vara en liten flicka, men man kan inte klandra åkaren heller utan det är föräldrarnas ansvar att se till att ungen inte står där.
Tyvärr har många föräldrar och barn ingen aning om hur farligt det är, och sätter sig ibland mitt i en landning bara för att vila.
Hur gick det med flickan och vad sa föräldrarna?
jävligt bra skrivet, man blir så jävla förbannad på föräldrar som har piknik i landningarna runt om i landet.Ebony_Patrik sa:Fett skoj å se...
Skulle det vara i sverige så har liftägaren rätt att plocka ungens (kanske t.o.m. päronens) liftkort och ta 500:- i böter för att ungen bryter mot reglerna som liftkortsinnehavaren går med på när den köper kortet!
Kan vara en hint åt alla som tycker det är fjantigt med regler! Vet att sånt här inträffar var och varannan dag runt om i landet, det är bara ren jävla tur att ingen har skadats allvarligt hittills! Så snälla, läs Slao's regler!
det var en familj som hade pickning på platån i Järvsö för några år sen..Det slutade med att tre polare tog en varsin fet snöklump och körde i hoppet och släppte rak på deras mysiga picknick..Så går det när man inte lyssnarekdahl sa:jävligt bra skrivet, man blir så jävla förbannad på föräldrar som har piknik i landningarna runt om i landet.Ebony_Patrik sa:Fett skoj å se...
Skulle det vara i sverige så har liftägaren rätt att plocka ungens (kanske t.o.m. päronens) liftkort och ta 500:- i böter för att ungen bryter mot reglerna som liftkortsinnehavaren går med på när den köper kortet!
Kan vara en hint åt alla som tycker det är fjantigt med regler! Vet att sånt här inträffar var och varannan dag runt om i landet, det är bara ren jävla tur att ingen har skadats allvarligt hittills! Så snälla, läs Slao's regler!
ska förövrigt visa detta för liftskötarna i ulricehamn.
//Crille
edit: du har ingen länk. hittade inte.
Haha jag kollade då du gjorde det :D:DMaxHemmingsson sa:haha fan va snyggt:P gjorde en liknande grejj i bräckes första men då landade jag mitt på enn snybbes huvud så jag flög åt helvete:P
För det första så är det självklart allas ansvar att åka på ett säkert sätt, inklusive jibbare.HitMe sa:Om det varit min femåring hade jag medelst rejält övervåld sett till att jibbern i fråga i alla fall inte åkte mer den säsongen.
Givetvis gör jag allt för att min femåring inte skall förirra sig till olämpliga ställen och har liksom ni andra inte heller mycket övers till folk som sitter och vilar i backen, men den som hoppar får oavsett detta se till att hålla koll.
Och ni som skrivit ovan i tråden visar upp en så flagrant brist på vett att man undrar hur evolutionen kunnat skona er och era förfäder så här länge. Om dagens hopp hade funnits när ni var fem hade ni utan tvekan varit ihjälbonkade hela bunten.
HitMe
är du konstig eller helt knäpp, sjuk gå hemKruxeliduX sa:waaaahh haha.. lite mindre fart där.. :P
är du konstig eller helt knäpp, sjuk gå hemKruxeliduX sa:waaaahh haha.. lite mindre fart där.. :P
Kan bara säja samma sak!HitMe sa:Om det varit min femåring hade jag medelst rejält övervåld sett till att jibbern i fråga i alla fall inte åkte mer den säsongen.
Givetvis gör jag allt för att min femåring inte skall förirra sig till olämpliga ställen och har liksom ni andra inte heller mycket övers till folk som sitter och vilar i backen, men den som hoppar får oavsett detta se till att hålla koll.
Och ni som skrivit ovan i tråden visar upp en så flagrant brist på vett att man undrar hur evolutionen kunnat skona er och era förfäder så här länge. Om dagens hopp hade funnits när ni var fem hade ni utan tvekan varit ihjälbonkade hela bunten.
HitMe
asså håller med hårt, när småbarnen åker upp o ställer sej mitt på kicken o ba väntar ere fan värst, står där o ba väntar på att pappa ska komma o kolla, så e man mitt i pisten på väg ner o måste bromsa så kan man inte köra den gången, de e förjävlit om man har en femåring får man fan hålla koll på människan så den inte ställer sej mitt i en landningsramp o runkar lixom... man blir fett lack på dom, sätter dom sw 540 får dom åka o kanske ramla men de e liten risk...jacobgus sa:fin bonk, de är rätt!
palla snor ungar i landnigen, hoppas alla dör.
pst. palla hoppa uta stavar, lixom..
men så jävla drygt när det sitter folk i landningen!!!BigAir sa:Tycker synd om ungen. Det ser ut att vara en liten flicka, men man kan inte klandra åkaren heller utan det är föräldrarnas ansvar att se till att ungen inte står där.
Tyvärr har många föräldrar och barn ingen aning om hur farligt det är, och sätter sig ibland mitt i en landning bara för att vila.
Hur gick det med flickan och vad sa föräldrarna?
Om du står nere vid hoppet och vinkar när det går bra att jag åker, så skulle jag kunna hålla med dig. Men inte i det här fallet! Hur fan ska man se en skitunge som står i landningen när man tar fart till ett bigjump?!Dustbin_Dan sa:Kan bara säja samma sak!HitMe sa:Om det varit min femåring hade jag medelst rejält övervåld sett till att jibbern i fråga i alla fall inte åkte mer den säsongen.
HitMe
Tycker att det är svinaktig jävla dålig respekt för andra människors hälsa i den här tråden! Att dagens ungdomar har sån jävla egoistisk inställning till sig och sin omgivning gör mig uppriktigen bekymrad.
Men jag tror nog att alla som är med om en sån här incident blir rejält bruna i brallan efteråt och tycker nog inte att det är speciellt ballt.
Ska jag ta det som ett personligt påhopp? vet inte om topplaceringar i usm m.m. kvalificerar mig som "hårding" eller "jibber", men jag hoppas för allt i världen att du inte drar alla över en kam varje dag!Dustbin_Dan sa:Tur att alla "jibbers" som skriver i den här tråden är så fittiga på att åka så att man slipper träffa på dom på min hemmabas.
Hur många "skiddagar" har ni i år hårdingar? Tror min 6-åring har fler! Åk mer och surfa mindre på nätet.
OK, hur många som skriver i den här tråden har den insikten?Ebony_Patrik sa:Dessutom hoppas jag att alla som ser klippet inser hur farligt det kan vara att "jibba" och att någonting måste göras för att undvika värre incidenter!
så du tycker altså att det var han som hoppade som gjorde fel? skulle han ha tagit för givet att det står en unge i landningen?Dustbin_Dan sa:OK, hur många som skriver i den här tråden har den insikten?Ebony_Patrik sa:Dessutom hoppas jag att alla som ser klippet inser hur farligt det kan vara att "jibba" och att någonting måste göras för att undvika värre incidenter!
"Skidåkning ska väl vara roligt för alla!?" -Hur jävla roligt tror du 5-åringen tycker det är att åka skidor efter en sån upplevelse?
Jag håller med om att man naturligtvis måste ha koll på sina barn om man åker in i en park! Men tyvärr så fattar inte merparten av skidåkarna det!
Har du läst tråden och förstått vilken jävla vidrig människosyn de "jibbers" som skriver representerar?
Är det OK?
håller med, och inte, vadå såg inte kamera mannen att de kom en liten kille? de ser inte du som lilla killen åker så mycket framåt och alltså borde kameramannen haft tid att skynda sig fram och stopat honom från att hoppa...Rixx sa:så du tycker altså att det var han som hoppade som gjorde fel? skulle han ha tagit för givet att det står en unge i landningen?Dustbin_Dan sa:OK, hur många som skriver i den här tråden har den insikten?Ebony_Patrik sa:Dessutom hoppas jag att alla som ser klippet inser hur farligt det kan vara att "jibba" och att någonting måste göras för att undvika värre incidenter!
"Skidåkning ska väl vara roligt för alla!?" -Hur jävla roligt tror du 5-åringen tycker det är att åka skidor efter en sån upplevelse?
Jag håller med om att man naturligtvis måste ha koll på sina barn om man åker in i en park! Men tyvärr så fattar inte merparten av skidåkarna det!
Har du läst tråden och förstått vilken jävla vidrig människosyn de "jibbers" som skriver representerar?
Är det OK?
Nej, det tror jag inte han menar. De som gjorde fel är väl snarare alla de som skrivit de imbecilla kommentarerna här i forumet. Precis som vanligt alltså. Men man kan se det positivt. på min 223 namn långa lista av blockade personer kunde man lägga till ytterligare ett gäng ikväll. Och än en gång konstatera hur långt ner detta forum har sjunkit.Rixx sa:så du tycker altså att det var han som hoppade som gjorde fel? skulle han ha tagit för givet att det står en unge i landningen?Dustbin_Dan sa:OK, hur många som skriver i den här tråden har den insikten?Ebony_Patrik sa:Dessutom hoppas jag att alla som ser klippet inser hur farligt det kan vara att "jibba" och att någonting måste göras för att undvika värre incidenter!
Är det OK?