T9 jib2
tänkte bara kolla lite snabbt om nån vet nått positivt eller negativt om denna bräda? hart av många att den är jätte skön, men vissa har sagt att vissa t9 brädor rätt fort bli trashiga om man typ bonkar grejjer osv. nån som vet nått om den?
BILD: http://www.xtreme-adrenaline.com/itemimages/Technine-Jib-Snowboard-Blue.jpg
BILD: http://www.xtreme-adrenaline.com/itemimages/Technine-Jib-Snowboard-Blue.jpg
Senast ändrad: