Ta bort mtb delen i forumet?

rudil

Medlem
Hej!

Nu när det finns en mtb del av freeride tycker jag att alla trådar i mtb forumet inte skall kunna ses i skid forumet! Personligen tycker jag att det är störande med alla "vad ska jag köpa för cykel" trådar här i skid forumet, där vi ska diskutera saker kring skidåkning.

Vad tycker ni, bra/dålig ide?

Du kan ju först och främst ta bort mtb och de grejerna i dina forum inställningarna.

Något som jag stör mig lite på är att det kommer cykel artiklar hit till "skidsidan" men jag är ju härdad så det är lungt.

J-rockner sa:
Du kan ju först och främst ta bort mtb och de grejerna i dina forum inställningarna.

Något som jag stör mig lite på är att det kommer cykel artiklar hit till "skidsidan" men jag är ju härdad så det är lungt.
Det är det jag menar!

Med dina 106 år så tycker man ju att du borde ha läst dig till hur forumet fungerar med funktioner och allt... Men men, dagens gamlingar...

Jo jag blir sur på alla killar jag med som drar up skit trådar som är TOTALT oseriösa som till ex "" vad ska jag köpa för cykel" ska jag ha en ns? och sånt skit och de vill inte jag häller se.

Går ju att klicka ur "MTB" i foruminställningar tror jag, har själv inte gjort det men ska göra det nu. Enda man möjligtvis skulle kunna göra om är väl att inte låta MTB-bilder synas på föstasidan till vänster, men hur långt ska man då dra det egentligen... man kan ju inte förbjuda bräda, klipphopp och andra sporter så det är väl lika att det är kvar det med.

Håller med. Stör mig på att MTB artiklar kommer fram här på skid sidan, va är då meningen med att ha en MTB sida?? Är man intresserad av att läsa sånt så går man väll bara in på MTB och kollar där. Snacka me Johan;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp