Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns ingen dålig snö, bara dåliga skidåkare! Ut och åk med er så kan ni njuta desto mer när det kommer nysnö.jonas92 sa:Vi vill hitta puder eller åka hem till sverige!
Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem,
för här i Engelberg blir man ju inte lycklig...
För att du tror att du ska kunna fixa en förändring med hjälp av freerides medlemmar inom ett par dagar.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Du fick länkar så ni kan fixa tågbiljetter hem.
"Tror du inte att vi har försökt hitta bra åk öve hela berget? "
Du fick tips om att åka till en annan ort
"Varför utgår du från att vi är några jävla idioter? "
Det har inte snöat på 2 veckor och ni förväntar er orört puder precis vid liften.
Ja, jag tror det. Väl avvägt, sakligt, och vänligt svar på tal. Men ändå, med en liten knäpp på näsan.Lee-nus sa:= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Det har inte snöat på 2 veckor och ni förväntar er orört puder precis vid liften.
ja, nästan poetiskt.STORPOTATEN sa:Ja, jag tror det. Väl avvägt, sakligt, och vänligt svar på tal. Men ändå, med en liten knäpp på näsan.Lee-nus sa:= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Fint.
+1Heinz_p sa:Ta mig till Engelberg!
Jag vill hitta puder eller åka ner till Schweiz!
Hjälp mig hitta bra snö eller transport dit,
för här i Luleå blir man ju inte lycklig
Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Precis alla här är avundsjuka på att de har det så dåligt att de vill hem genast...kebacken sa:Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Sen går det tydligen ett virus av jantelagsbekräftelse här på freeride också.
Jävla lappsjuka idioter.
:lol:Patrick sa:Precis alla här är avundsjuka på att de har det så dåligt att de vill hem genast...kebacken sa:Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Sen går det tydligen ett virus av jantelagsbekräftelse här på freeride också.
Jävla lappsjuka idioter.
surt sa räven: vädervarning över Engelberg nivå orange fr o m söndag kväll. Då är ni hemma igen va? Kallas skadeglädje tror jag...
Ett ord: Spindle! :Djonas92 sa:(...)
för här i Engelberg blir man ju inte lycklig...
eller åk baksidan? finns ju turer om man vill tura...Simon_Israelsson sa:Traska upp på Wendelycke! Där var det episkt bra idag. (säkra källor)