Finns ingen dålig snö, bara dåliga skidåkare! Ut och åk med er så kan ni njuta desto mer när det kommer nysnö.jonas92 sa:Vi vill hitta puder eller åka hem till sverige!
Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem,
för här i Engelberg blir man ju inte lycklig...
För att du tror att du ska kunna fixa en förändring med hjälp av freerides medlemmar inom ett par dagar.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Du fick länkar så ni kan fixa tågbiljetter hem.
"Tror du inte att vi har försökt hitta bra åk öve hela berget? "
Du fick tips om att åka till en annan ort
"Varför utgår du från att vi är några jävla idioter? "
Det har inte snöat på 2 veckor och ni förväntar er orört puder precis vid liften.
Ja, jag tror det. Väl avvägt, sakligt, och vänligt svar på tal. Men ändå, med en liten knäpp på näsan.Lee-nus sa:= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Det har inte snöat på 2 veckor och ni förväntar er orört puder precis vid liften.
ja, nästan poetiskt.STORPOTATEN sa:Ja, jag tror det. Väl avvägt, sakligt, och vänligt svar på tal. Men ändå, med en liten knäpp på näsan.Lee-nus sa:= enough said?Tomtefar sa:"Hjälp oss hitta bra snö eller transport hem, "
Fint.
+1Heinz_p sa:Ta mig till Engelberg!
Jag vill hitta puder eller åka ner till Schweiz!
Hjälp mig hitta bra snö eller transport dit,
för här i Luleå blir man ju inte lycklig
Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Precis alla här är avundsjuka på att de har det så dåligt att de vill hem genast...kebacken sa:Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Sen går det tydligen ett virus av jantelagsbekräftelse här på freeride också.
Jävla lappsjuka idioter.
:lol:Patrick sa:Precis alla här är avundsjuka på att de har det så dåligt att de vill hem genast...kebacken sa:Det kallas svensk avundsjuka.jonas92 sa:Varför utgår du från att vi är några jävla idioter?
Sen går det tydligen ett virus av jantelagsbekräftelse här på freeride också.
Jävla lappsjuka idioter.
surt sa räven: vädervarning över Engelberg nivå orange fr o m söndag kväll. Då är ni hemma igen va? Kallas skadeglädje tror jag...
Ett ord: Spindle! :Djonas92 sa:(...)
för här i Engelberg blir man ju inte lycklig...
eller åk baksidan? finns ju turer om man vill tura...Simon_Israelsson sa:Traska upp på Wendelycke! Där var det episkt bra idag. (säkra källor)