TAF clothing - USA's svar på e'doggo

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
Någon som sett TAF ( crunk_ryan på NS)'s kläder. Han gör sjuukt cleana hoods, sweats och allt.

yes jag har sett dom, sjukt cleana!! några av de bättre localsen i whistler körde med dem. skymtade TAF på en av dom i alla fall, men antar att de andra också var från samma skapare, då designen var i samma linje.

mitt internet är segare än snigeln men sök upp profilen crunk_ryan på NEwschoolers.com så tittar du på bilderna ;)

tycker de flesta av dem ser ut att vara sunkigt gjorda faktiskt, men det är ju svårt att se på bild..

eDoggo kommer ju lämna all konkurrenter "in the dust" så att säga efter den kommande säsongen!

hyllengren sa:
tycker de flesta av dem ser ut att vara sunkigt gjorda faktiskt, men det är ju svårt att se på bild..

eDoggo kommer ju lämna all konkurrenter "in the dust" så att säga efter den kommande säsongen!
troligtvis. Dina hoodies ser mkt bättre gjorda ut får jag faktiskt hålla med om. Men han har ganska roliga färgkombinationer och han gör lite mönster :)

f3lix sa:
jag fattar inte har edoggo typ slutat det har ju inte kommit in en ny hoddie på sidan på as länge ?
eDoggo ligger lite lågt och planerar en storslagen comeback i höst så som jag förstått det, fått höra lite skvaller om vad som planeras och kan bara klistra in vad hyllengren skrev lite högre upp...
hyllengren sa:
"eDoggo kommer ju lämna all konkurrenter "in the dust" så att säga efter den kommande säsongen!"
Har också sett dom TAF hoodsen förut på ns, men tycker att dom ser lite slarvigt gjorda ut, han har nån modell som är nice, men mest ser det ut som något som vem som helst här på freeride skulle kunna sy ihop.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp