TALL TEEs - 65kr BARA IKVÄLL !

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47322
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 47322

Guest
topstreetwear.com säljer ut allt just ikväll, halva priset på allt!
ni som vill ha tall tees så går dom på bara 65 kr styck...

la upp en tråd här för ha sätt rätt mkt i forumet om vart dom finns och vad dom kostar osv,
ta chansen att beställa en ikväll då :)

blessup

Av: You-Know-Who Online | Idag 18:58 Citera
smart att lägga halva priset när inte studiebidraget kommit -.-

de är lönehelg

och jävla sida att lagga ihop....................................

..och när den 25:e är en lördag så betalas lönen ut närmaste veckodagen innan, i det här fallet idag, fredag! Inte alls helt dumt tänkt om jag får säga mitt..½

Synd bara att väldigt många var sugna på att handla för den där sidan verkar sjukt trött i och med x antal besökare för mycket...

fett fittigt, sidan funkar ju inte!!! jag som tänkte köp aett par tall tees.... :(

kinkan sa:
Dejvy sa:
kinkan sa:
dom har ju stängt sidan, vid midnatt öppnar dom den nya shoppen och då är det halva priset!
Total fail.
det var iaf vad dom skrev i sms:et jag fick av dom för nån timme sen
Ok, knasigt isf, när jag var inne så var det halva priset på det mesta, men vid 12 kanske de sätter halva priset på allt. För det var inte halva priset på Analog när jag var inne.

Edit. Är inne nu och då står det "HALVA PRISET PÅ ALLT TILL 23.59".

Senast ändrad:
håller precis på att beställer grejer, tar sjuuuuukt lång tid att ladda. Fan jag har fått in 4 saker i kundvagnen på säkert 1 1/2 timme, läskigt segt

haha verkar som det bara var jag och filleee som hann beställa något :) jag blev klar med min beställning kl 23.10 igår :DD tog sjukt lång tid

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp