Vi håller tummarna som sagt :D Men tänk om det är så, betyder det att massa jibb-kids kommer följa efter? Och hur ska det sluta då? :D Och missförstå mej inte nu boys and girls, det ni gör i parken är jag grymt imponerad av. Men lämna mina puder-repor ifred bara :DHasse sa:Eller så har han funnit den riktiga skidåkning.. Alltså puderOch det verkar vara så!!
//H
I vinter ska jag söka upp dig och köra fram för dig hela tiden när du kör puder.Jibberisch sa:Vi håller tummarna som sagt :D Men tänk om det är så, betyder det att massa jibb-kids kommer följa efter? Och hur ska det sluta då? :D Och missförstå mej inte nu boys and girls, det ni gör i parken är jag grymt imponerad av. Men lämna mina puder-repor ifred bara :DHasse sa:Eller så har han funnit den riktiga skidåkning.. Alltså puderOch det verkar vara så!!
//H
words... it´s all about findning the right onesCarled sa:Tanner har fattat grejen... Puder är det man skall åka, men han kryper fram ur sin lodge då det är dags för X-games och dänger till med ett vinnaråk i pipen så att han kan hålla uppe alla kontrakt och få sina puderresor betalda... Så fort medaljen finns runt huvudet fixar han upp lite nya arvoden för att sedan direkt dra sig tillbaka till Revelstoke eller något annat skönt ställa för att kötta ner för någon pillowline eller köra en flat 3:a in i en gran.
Ojj! skojar du? Du tror inte typ alla på freeride vet det?cooork sa:Han har ju åkt fast nu får drog innehav...
Frågan är bara hur du hittade tråden....cooork sa:Han har ju åkt fast nu får drog innehav...
haha tror du inte han kan åka för det eller? det är bara att betala bötern.. sen får han göra vad han vill... nabwscooork sa:Han har ju åkt fast nu får drog innehav...