Tanner Hall?!

Ohmiie

Ny medlem
Tanner Hall?!
Vars har självaste Tanner Hall tagit vägen?. han va inte me på Joi, och inte WinterJam, och de är väl ändå 2 bland världens kändaste tävlingar?.

Vars håller han hus?.

Tanner Hall?!
kolla belive så ser du att han har börjat åka mycket puder åkning. grym på de! han värkar ha slutat me park å satsat mer på de. vi får hoppas på att han dyker upp i nån jibb tävling senare..

Tanner Hall?!
Har ni missat att Tanner vann Winter X-games i vintras med en sjuk runda, han är alltså verkligen på tapeten. Dessutom verkar det som han filmar rätt mycket och som andra har sagt kör mkt puder. Han verkar alltså satsa bra mycket på pipe och vad jag vet så är Tanner en tävlingsmänniska, om han ligger efter i bigair osv så kanske inte han är så sugen att ställa upp i de tävlingarna och istället rikta in sig på just pipeåkningen. Det är ändå svårt att ligga på topp i både bigair/slopestyle och pipe. Ta t.ex Jon som vann X-games i pipe för bra många år sen och nu inte är i närheten där men istället knäcker de flesta i bigair. För tillfället kommer jag bara på Simon Dumont som är grym i båda grenarna

Senast ändrad:
Tanner Hall?!
Eller så har han funnit den riktiga skidåkning.. Alltså puder ;) Och det verkar vara så!!

//H

Tanner Hall?!
Hasse sa:
Eller så har han funnit den riktiga skidåkning.. Alltså puder ;) Och det verkar vara så!!

//H
Vi håller tummarna som sagt :D Men tänk om det är så, betyder det att massa jibb-kids kommer följa efter? Och hur ska det sluta då? :D Och missförstå mej inte nu boys and girls, det ni gör i parken är jag grymt imponerad av. Men lämna mina puder-repor ifred bara :D

Senast ändrad:
Tanner Hall?!
Jibberisch sa:
Hasse sa:

//H
Vi håller tummarna som sagt :D Men tänk om det är så, betyder det att massa jibb-kids kommer följa efter? Och hur ska det sluta då? :D Och missförstå mej inte nu boys and girls, det ni gör i parken är jag grymt imponerad av. Men lämna mina puder-repor ifred bara :D
I vinter ska jag söka upp dig och köra fram för dig hela tiden när du kör puder.

Tanner Hall?!
Tanner har fattat grejen... Puder är det man skall åka, men han kryper fram ur sin lodge då det är dags för X-games och dänger till med ett vinnaråk i pipen så att han kan hålla uppe alla kontrakt och få sina puderresor betalda... Så fort medaljen finns runt huvudet fixar han upp lite nya arvoden för att sedan direkt dra sig tillbaka till Revelstoke eller något annat skönt ställa för att kötta ner för någon pillowline eller köra en flat 3:a in i en gran.

Tanner Hall?!
Carled sa:
Tanner har fattat grejen... Puder är det man skall åka, men han kryper fram ur sin lodge då det är dags för X-games och dänger till med ett vinnaråk i pipen så att han kan hålla uppe alla kontrakt och få sina puderresor betalda... Så fort medaljen finns runt huvudet fixar han upp lite nya arvoden för att sedan direkt dra sig tillbaka till Revelstoke eller något annat skönt ställa för att kötta ner för någon pillowline eller köra en flat 3:a in i en gran.
words... it´s all about findning the right ones

Tanner Hall?!
Hehehe, roligt skrivet av folk. som Carled skrev: "dänger till med ett vinnaråk i pipen så att han kan hålla uppe alla kontrakt och få sina puderresor betalda... "
Smart av Tanner Hall.

Tanner Hall?!
Lite tråkigt att Tanner nästan helt har slutat åka park(om man bortser från Xgames i pipe).
Men tycker ändå att det är grymt kul att se honom när han kör i pudret för han är riktigt grym!!

Tanner Hall?!
Det ploppade ju upp en film där han medverkade i forumet, vet ej om den är ny men han körde stort där åtminstone. Sen är det väl inte så mycket att bråka om för att han inte tävlar, han lär ju ändå dyka upp med delar i nån film framöver.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp