Tävling! Bästa vurpan!

snortpowder

Ny medlem
Tävling! Bästa vurpan!
Nu sitter man här och har absolut inget att göra, så för att ha lite kul drar jag härmed igång en tävling med ÄRAN som pris!

Nu vill jag ha alla roliga historier som ni vart med om när det gäller krascher! Det behöver inte vara just själva vurpan som ska va rolig eller brutal, det kan va historien runtomkrin. så kom igen nu!

En vinnare måste utses!!!

Tävling! Bästa vurpan!
Hittade ingen när jag letade efter en, vill ju inte att forumet skall bli överfullt av dylika inlägg. Om det finns en vänligen länka den. Då tar jag omedelbart bort denna!

Men så länge, ös på med era historier nu!

Tävling! Bästa vurpan!
Då får väl jag börja då!

Var i Åre under v7 förra sesongen. dåligt med snö tyvärr! men jag och min gode vän traskade efter orört och fann det också. vi hittade ett mindre dropp på 3-4 m snön var i två lager så jag gled fram till kante för att kolla landningen. då fick ena lagret av snö för sig att det inte ville ligga kvar. så det gled ner för droppet, tillsammans med mig (ofrivilligt). jag får tag i en buske som växte vid dropp kanten och klängde mig fast där. tyvärr gick busk f*nskapet av och jag faller ner. för nära klippkanten. mitt bakre parti slår i klippan vilket resulterade i: ett stort hål i byxorna, understället och kallingarna. fy attans vad kallt det blev om röven!!!:p det blev en mindre rolig färd hem... fan vad roligt det måste sett ut för de som var bakom mig i ankarliften...

Fan vad gött att leda tävlingen!!!!!!!!!

Tävling! Bästa vurpan!
Att vurpa är defenitivt inte att vara sämst! det bevisar bara att man vågar sig på ngt man inte riktigt behärskar för att man vill lära sig! synd om dig ifall du inte vågar satsa så att du trillar. då kan du inte utveklats mkt som skid/bräd åkare!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp