Team America JOSS bilder!

ang. om oakley och salomon: så vitt jag vet så har inte salomon nån jäkla röd vit hoodie, plus att det där röd vita stället är ju simon dumont som har designat så skyll på han inte på oakley OH

thecalle sa:
ang. om oakley och salomon: så vitt jag vet så har inte salomon nån jäkla röd vit hoodie, plus att det där röd vita stället är ju simon dumont som har designat så skyll på han inte på oakley OH
jag menade mer att hans skidställ var ganksa mycket kopierat, men sen tröjan var bara för mycket

mistersedin sa:
thecalle sa:
jag menade mer att hans skidställ var ganksa mycket kopierat, men sen tröjan var bara för mycket
Dumont är ju i och för sig på båda teamen.

Som att det är första gången någon gör ett plagg som ser likadant ut, give me a break. Sånt görs ju hela tiden. Ska man hårddra det hela så är ju Gangstasuit brallorna och jackan (delvis) kopierade från äldre kläder, just kneepatcharna samt att det är en stor rand över jackan, är ju gjort jättemycket förrut. Även om det nu inte såg ut exakt som Gangstasuit så är det ju inte direkt JÄTTENYSKAPADE. Klart skärningen och längden kanske är lite annorlunda men ska man bryta ner det så...

Personligen tycker jag då att Dumonts ställ är riktigt snyggt dessutom, tröjan också för den delen.

Och som thecalle sa så kör ju Simon för båda teamen, samt att det är han som designat stället/tröjan.

Vad jag vet så har inte salomon patent på röd/vitt bara för dom gjort en omtalad g-suit..

Ang. bilderna så var dom riktigt feta och man har längtat efter att få se dom!

Undrar var man kan se alla andra bilder..
Bättre som det var förra året, när bilderna var med i filmen

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp