Technine Classic 157 ?

wevver

Ny medlem
Technine Classic 157 ?
tjena, jag har funderat mycket på ny bräda tills vintern men grejen e att jag har inte för mycket pengar =/ ... Jag har kollat på technine classic 157 som verkar rätt bra men jag undrar ifall nån har åkt den och kan ge sin åsikt. jag e ca 181 och väger 71 kg jag åker mycket park men lika mycket pist och älskar att sätta nose o tail pressar så ere rätt flex i brädan eller ? jag har 42.5 / US 9.5 på mina boots och e 25.2 cm midjemått på brädan lagom ?

Technine Classic 157 ?
Jag har en Technine classic 153. Det är en av dom skönaste brädorna jag har åkt på. Den har riktigt skön och snärtig pop, den är så där lagom mjuk. Går att åka allt med den. Jag har ungefär lika stora fötter och har inga problem med att tå eller häl tar i när jag åker.
Enligt mig är det en prisvärd bräda.

Technine Classic 157 ?
Jag har oxå en technine classic. Jag tycker brädan är jävligt skön så jag tycker du ska satsa på en sådan. Jag köpte min på www.top12.se, kan rekomendera dig att göra det oxå eftersom dom skickar dirr och du slipper frakten (gjorde jag iaf).

Technine Classic 157 ?
jag har hört att T9 e sådär.. va en dude i tärnaby som knäckte 3st förra sesongen, inte bra enligt mig..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp