Technine Classic 157 ?
tjena, jag har funderat mycket på ny bräda tills vintern men grejen e att jag har inte för mycket pengar =/ ... Jag har kollat på technine classic 157 som verkar rätt bra men jag undrar ifall nån har åkt den och kan ge sin åsikt. jag e ca 181 och väger 71 kg jag åker mycket park men lika mycket pist och älskar att sätta nose o tail pressar så ere rätt flex i brädan eller ? jag har 42.5 / US 9.5 på mina boots och e 25.2 cm midjemått på brädan lagom ?