Tema snö, förslag?

Flopsie

Ny medlem
Tema snö, förslag?
Har ett litet dilemma som jag hoppas att nån därute kan hjälpa mig med... Det är nämligen så att jag ska på en fest inom några veckor där värdinnorna bestämt att temat skall vara snö (underbart!). Nu är det så att jag gärna vill komma på nått annorlunda som ingen annan kan mäta sig med, men har just nu lite tanketorka ;) Så därför undrar jag om någon har nått grymt förslag att dela med sig av? Tacksam för alla förslag!

Tema snö, förslag?
Klä in hela kroppen med fleace,
sedan rullar du dej i snö (alla vet ju att snö fastnar på fleace).
Sendan hänger det på om du är +50 år, för vipps, Du är en snö-gubbe!
Ingen kommer att va lika äkta snögubbe som du,
tjejerna kommer SMÄLTA för dej !

Tema snö, förslag?
Ojskibojski, såg att snögubben inte kan vara snögubbe,
för snögubben är i själva verket en kvinna.
Damn #¤"%! Men vill du vara något komiskt,
och samtidigt patetiskt ? Ta på ett par snowblades,
alla kommer naturligt vis asgarva när du kommer in :)

/Peace

Tema snö, förslag?
ja du tack, men det hade jag redan funderat på, eventuellt måla hela kroppen vit och ha vita underkläder, men det känns sådär lockande.. =)

Tema snö, förslag?
kan du inte vara snöflinga??
ta två vita pinnar i din egen längd och sätt i ett kors på ryggen. sen kan man bygga på det och göra mer invecklade imitationer av en snöflinga.

Tema snö, förslag?
ja elak snödrottning!!! det passar ju min personlighet som handen i handsken... höhöö hur skulle det se ut dock?

Tema snö, förslag?
Dra till närmaste ishall, hämta snö och släng det på ett släp, bygg en snöbar i garaget/trädgården.
Ha afterskitema på festen där alla kommer i full skidmundering. Sen kan man spela lite tyrolermusik och "oompa-boompa" och dansa pjäxdans till det (akta parketten).

Det blir ju vad man gör det till...

Tema snö, förslag?
sätt på dig dina goggles och sedan målar du dig brun i ansiktet runt till brillor så vips har du ferrens hetase gogglebränna!

Tema snö, förslag?
haha den med gogglebrännan var faktiskt det bästa förslaget hittils, klockrent! =) merci beacoup monsieur! =)) mera mera fina förslag!

Tema snö, förslag?
.,_helsike har gogglesbränna med snö att göra. Jovisst, men i så fall kan du ta vilket attribut som helst med skidor, för kanske var det du eller värdinnan syftade på, eller...

Ha en go fest, och tänk på att nu kan du supa dig hur full som helst eller somna på festen.,_
.,_ du skyddas av de nya lagarna.,_

Tillbaka
Topp