they call us undergrounds (film)

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vadå sno en beat? vad spelar det för roll? tycker dom den lät bra och passade in till deras låt så får väl dom ha den! Alla börjar väl nånstans? Orka med all denna kritik hit å dit! börjar fan tröttna på att folk ska klanka ner på kidsen från åre! Låt dom göra sin grej så sköter ni er själva! Hur skulle ni känna om ni varje gång loggade in på FR och läste om massa skit folk skrivit om dig/ni? Tänk er själva i sittsen! Vafan!

Keep it G

Over and out/ Waster

Waster sa:
vadå sno en beat? vad spelar det för roll? tycker dom den lät bra och passade in till deras låt så får väl dom ha den! Alla börjar väl nånstans? Orka med all denna kritik hit å dit! börjar fan tröttna på att folk ska klanka ner på kidsen från åre! Låt dom göra sin grej så sköter ni er själva! Hur skulle ni känna om ni varje gång loggade in på FR och läste om massa skit folk skrivit om dig/ni? Tänk er själva i sittsen! Vafan!
För det första, halva grejen med att göra en låt är beatet så har man nu snott det så har man alltså hoppat över den första halvan av svårigheten av att göra en bra låt för o sen bara lägga till sin egna halvkassa text, *tada*, det va ju svårt..

Sen lägger man upp en film så gör man väl det för att man vill visa upp den o få kritik (kritik är inte bara negativt).. och har man sen själv "gjort" musiken i filmen får man ju räkna med att få kritik för musiken också, de e ju ingen stumfilm..

Ja, hur kul vore det om man fick massa skit varje gång man loggade in på FR? Förmodligen inte särskilt kul.. personligen har jag inte gett nån skit om personerna i fråga, bara om deras verk, alltså filmen o musiken..
Skulle jag få för mig att lägga upp en film eller "egen låt" så är alla varmt välkomna att kommentera den, både positivt o negativt, så tycker att vi andra har rättigheten att kommentera Hharlauts film/musik nu också...

ja men inte skriva 20-30 inlägg om att det suger och att vi snor beat..

Waster sa:

Keep it G

Over and out/ Waster
okej waster men om dom känner att det inte är så roligt att folk klankar ner på deras wannabestil så kanske dom ska låta bli att lägga upp sina "låtar" och sitta å rappa hemma i stugan i åre. Dessutom har jag inte hört något klag från harlauts sida på att folk lägger ut sina åsikter utan bara från massa rövslickare som du som sitter och försöker försvara och säga emot vad folk tycker.

Dessutom, om jag fattade det rätt så sa någon att extotic hade gjort beatet själva vilket inte riktigt stämmer och är jävligt luffigt gjort.

Så mitt tips är att låta harlauts röv vara för han kommer ändå inte bry sig om alla småjibbers.

Tack å hej

megner sa:
haha och du är en tönt, iofs nice å dra ner till sthlm och ta en bild vid tunnelbanan så det blir RIKTIGT gangsta. Keep it up bros and hoes och se upp för jämtlandsGangstaZ.

Robbott sa:
megner sa:
haha och du är en tönt, iofs nice å dra ner till sthlm och ta en bild vid tunnelbanan så det blir RIKTIGT gangsta. Keep it up bros and hoes och se upp för jämtlandsGangstaZ.
men shit.. kan man inte bara bry sig om sig själv längre? de är säkert väldigt roligt att sitta bakom sin dataskärm å skriva massa skit till den nya eliten på skidor.. är ganska säker på att du alldrig skulle sagt sådär till megnér i backen.. så du kan väl låtabli här också? vill dom va gangstahs.. låt dom va de.. stör de dig på nått sätt?

jeppenator sa:
Robbott sa:
megner sa:
men shit.. kan man inte bara bry sig om sig själv längre? de är säkert väldigt roligt att sitta bakom sin dataskärm å skriva massa skit till den nya eliten på skidor.. är ganska säker på att du alldrig skulle sagt sådär till megnér i backen.. så du kan väl låtabli här också? vill dom va gangstahs.. låt dom va de.. stör de dig på nått sätt?
där har vi det igen, rövslickeriet sätter igång direkt. tål inte megnér kritik så får han väl låta bli att lägga upp bilder.

tack å hej

Robbott sa:
megner sa:
du är en jävla tönt och bilden är tagen från zurich flygplats när jag och HH åkte dit för att tävla, så gå och raila på småboxar...tönt

ja tycker fortfarande att de e fett me den här filmen! (o nej ja slickar inte nåns röv)

megner sa:
Robbott sa:
megner sa:
du är en jävla tönt och bilden är tagen från zurich flygplats när jag och HH åkte dit för att tävla, så gå och raila på småboxar...tönt
haha okej då vet jag det.
annars då? hur går skolan o så?

Senast ändrad:
Robbott sa:
Waster sa:

Keep it G

Over and out/ Waster
okej waster men om dom känner att det inte är så roligt att folk klankar ner på deras wannabestil så kanske dom ska låta bli att lägga upp sina "låtar" och sitta å rappa hemma i stugan i åre. Dessutom har jag inte hört något klag från harlauts sida på att folk lägger ut sina åsikter utan bara från massa rövslickare som du som sitter och försöker försvara och säga emot vad folk tycker.

Dessutom, om jag fattade det rätt så sa någon att extotic hade gjort beatet själva vilket inte riktigt stämmer och är jävligt luffigt gjort.

Så mitt tips är att låta harlauts röv vara för han kommer ändå inte bry sig om alla småjibbers.

Tack å hej
Nämen däremot från megnér! Du kanske inte visste att killen va med i videon? Men tycker du som du tycker så.....Häldre en som du kallar "rövslickare" än att vara född ur en!

Och JA! Tack å hej!

Waster sa:
Robbott sa:
Waster sa:

Keep it G

Over and out/ Waster

Tack å hej
Nämen däremot från megnér! Du kanske inte visste att killen va med i videon? Men tycker du som du tycker så.....Häldre en som du kallar "rövslickare" än att vara född ur en!

Och JA! Tack å hej!
va? uttryck så jag förstår, tack på förhand

Jahapp, vad sägs om att sluta kasta skit på varandra och fokusera på det som tråden handlar om från början? Det tycker jag att ni ska göra.

//Dr. Snow - forumvärd

Det är nästan 300 svar på detta inlägget. Och jag kan slå vad om att 80% är bara klagomål om hur dåliga de är på att rappa eller hur fula de är bara för att de har lite metall i munnen och stora kläder... Kan man inte ge lite konstruktiv kritik istället för att bara "kasta skit på varann" som dr_snow uttrycker det?

Annars, bra film, ni är riktigt duktiga.
Sen kanske rappen inte var den bästa, men man måste ju börja någonstans så varför inte..... Fortsätt i samma anda!!

jeppenator sa:
goofball sa:
Ja, det är mkt sannt att artister plagierasr varandra men då säger det heller inte att det är deras helt "egna" låtar...
Här står det ju i början World Premier for Exotic Soldiers eller vafan de kallar sig för!!!
Som blizzy skriver floppar HH igen!
peace
ÖJ.. hur jävla kul tror du de är för Henrik å höra "HH har floppat igen"???

seriöst.. kan inte alla bara skita i hur folk klär sig å vad dom har för attityd? HH å alla andra som åker "Gheedo" har väl lika mkt rätt att göra egna låtar, åka skidor å vara lika mkt normala som alla andra? vart sitter erat problem?

såhär är de.. bara för att HH åker gheedo(å ja han åker bättre än dom alldra flesta på dena sida) å gör sina egna låtar så behöver väl inte varenda jävel på denna sidan kasta massa skit på han å hans polare? vafan!!! låt dom köra sin grej å så kan ni andra göra de ni tycker är roligt.. jag menar inte att alla ska åka runt i XXXXXL men jag menar att alla får vara precis som dom vill å göra som dom vill.. i grund å botten så åker man skidor å gör egna låtar för att de är roligt.. inte för att man vill vara KOOOL som vissa andra här tydligen tror..

snälla vafan.. lägg ner. måste alla ha sånna jävla attitydproblem när de kommer till klädstorlek å musiksmak? Hur kul skulle de vara om alla hade samma kläder å likadan musiksmak?

sluta H8a alla så kallade "gheedo" jibbers.. låt dom köra sin grej.. fokusera på digsjälv nästa gång iställe för å kasta skit på andra..

ibland blir jag fan förbannad.. synd att jag inte kan få ner allt här..

PEACE
Jeppes bästa kommentar någonsin

Håller fullt med dig dom får väll för fan göra precis som dom vill alltså tänk före ni skriver nått

håller fullständigt med, låt oss stötta varandra och ge konstruktivkritik som sagt.
Men om man får vara som man vill så får man väl tycka vad man vill?
aja skitsamma orkar inte

haaa det

Senast ändrad:
EXOTIC, I´M A COOL LI´L WHITE KID YEAH FUCKING FLY AND ALL YOU H8ERS BETTA DIE,
im not from the hood NOT BLACK DON´T MATTER CUSE EXOTIC IS BACK CLICK CLACK

ok, megner men palla skriva här nå mer, alla har ju redan sett filmen och den tar upp plats på startsidan!

vänta med rapen tills ni hamnat i målbrottet kilalr. Sen blir det nog bra ;D

megner sa:
Robbott sa:
megner sa:
ooooh fuck yeea vikken diss asså..

Senast ändrad:
Ja ni vänner, tråden känns avslutad nu eftersom de senaste inläggen inte tillför någonting så jag tar och låser den så slipper vi se flera försök till irritation.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp