goofball sa:
Ja, det är mkt sannt att artister plagierasr varandra men då säger det heller inte att det är deras helt "egna" låtar...
Här står det ju i början World Premier for Exotic Soldiers eller vafan de kallar sig för!!!
Som blizzy skriver floppar HH igen!
peace
ÖJ.. hur jävla kul tror du de är för Henrik å höra "HH har floppat igen"???
seriöst.. kan inte alla bara skita i hur folk klär sig å vad dom har för attityd? HH å alla andra som åker "Gheedo" har väl lika mkt rätt att göra egna låtar, åka skidor å vara lika mkt normala som alla andra? vart sitter erat problem?
såhär är de.. bara för att HH åker gheedo(å ja han åker bättre än dom alldra flesta på dena sida) å gör sina egna låtar så behöver väl inte varenda jävel på denna sidan kasta massa skit på han å hans polare? vafan!!! låt dom köra sin grej å så kan ni andra göra de ni tycker är roligt.. jag menar inte att alla ska åka runt i XXXXXL men jag menar att alla får vara precis som dom vill å göra som dom vill.. i grund å botten så åker man skidor å gör egna låtar för att de är roligt.. inte för att man vill vara KOOOL som vissa andra här tydligen tror..
snälla vafan.. lägg ner. måste alla ha sånna jävla attitydproblem när de kommer till klädstorlek å musiksmak? Hur kul skulle de vara om alla hade samma kläder å likadan musiksmak?
sluta H8a alla så kallade "gheedo" jibbers.. låt dom köra sin grej.. fokusera på digsjälv nästa gång iställe för å kasta skit på andra..
ibland blir jag fan förbannad.. synd att jag inte kan få ner allt här..
PEACE