Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
agreev-larsson sa:Verkade vara fruktansvärt dålig. Känns som om filmen kan bli ganska långtråkig och enformig.
Han bröt ju benet. Smart?arvid-o sa:Men hoppa bara ner från liften dumjävlar!
Känns nog lite mer att hoppa ner från liften än att overshoota, då du åker rakt ner och inte framåt också. Det du menade va? :Dlinder sa:Jag funderar Ibland när jag sitter i liften om hur ont det skulle göra att droppa från dom högsta ställena... Tror knappast det är värre att hoppa än att sitta där en hel natt!
Tänker mest att dom få gånger man har flygit över landningen i svarta hopp så får man ju ont men det är ju inte mer än så :/
Hahah xDstighall sa:Han bröt ju benet. Smart?arvid-o sa:Men hoppa bara ner från liften dumjävlar!
de står ju!!!C2 sa:Heter den?
ja, se de positiva i de hela!Manner sa:Känns nog lite mer att hoppa ner från liften än att overshoota, då du åker rakt ner och inte framåt också. Det du menade va? :Dlinder sa:Jag funderar Ibland när jag sitter i liften om hur ont det skulle göra att droppa från dom högsta ställena... Tror knappast det är värre att hoppa än att sitta där en hel natt!
Tänker mest att dom få gånger man har flygit över landningen i svarta hopp så får man ju ont men det är ju inte mer än så :/
Skulle nog hoppa jag också, det gör ju inte ont förens man landar, luftfärden är säkert skitkul om det är 10-15 meter ;D
Vet inte om det är samma trailer som jag sett (sitter på jobbet så jag kan inte kolla) men om man lyssnar så hör man att det inte handlar om en natt utan anläggningen stänger på söndag kväll (då dom fastnar) och öppnar inte förrän fredag. Då kan det bli knivigt att inte frysa ihjäl.linder sa:Jag funderar Ibland när jag sitter i liften om hur ont det skulle göra att droppa från dom högsta ställena... Tror knappast det är värre att hoppa än att sitta där en hel natt!
hon hade kanske handsvettVinter-Paul sa:brukar det inte finnas någon säkerhetslina bakom varje stol?
Kul när tjejen fryser fast på metallen med fingrarna, Mythbusters visade att det bara funkar på fuktiga tungor .