Tidning med twintip?

• Trådstartare Trådstartare twintipunge
  • Start datum Start datum
Tidning med twintip?
det finns en hel uppsjö med skid/snowboard tidningar. kolla i välsorterade tidningsaffärer, dem brukar ha. fast dem flesta är på engelska, vet inte riktigt vilka det finns på svenska förrutom Åka Skidor..

Tidning med twintip?
åka skidor finns de lite jibbing i!

annars finns det massa amerikanska tiningar såsom powder å freeze! hur mkt twintip dom innehåller vet jag dock inte

Tidning med twintip?
*Freeze
*Transition
*Brant, ingen ren jibbvariant
*Åka skidor, för de konservativa som vill läsa om samma sak i varje nummer, det som kan skilja sig är framsidan....

Ha det bra =)

Tidning med twintip?
*Freeze
*Transition
*Brant, ingen ren jibbtidning
*Åka skidor, för de konservativa som vill läsa samma sak i varje nummer, det som kan skilja sig är framsidan.....

Ha det bra =)

Tidning med twintip?
freeze lades ju ner för några år sedan. en annan jibbblaska 2 nåtonting gick samma öde till mötes vid ungefär samma tid.

det heter åka skidor inte att åka twintip. twintip är en modell av skida precis som slalomcarvers och puderfetingar. hur ofta hör du en snowboardåkare svara t ex "jag åker directional twin" istället för att bara säga "jag åker snowboard" eller frågan om personen ifråga åker skidor eller snowboard?

Senast ändrad:
Tidning med twintip?
men du twintipunge (skadat namn) måste det absolut vara twintip på själva tidningen? duger det inte med lite lätta smygläsningshundöron helt plötsligt?

Senast ändrad:
Tidning med twintip?
BYT NAMN FFS! MAN TROR DU VILL HA TIDNINGAR TILL DINA TT!

Senast ändrad:
Tidning med twintip?
skidnarkoman sa:
det heter åka skidor inte att åka twintip. twintip är en modell av skida precis som slalomcarvers och puderfetingar. hur ofta hör du en snowboardåkare svara t ex "jag åker directional twin" istället för att bara säga "jag åker snowboard" eller frågan om personen ifråga åker skidor eller snowboard?
Tack, så slapp jag skriva det själv.

Tidning med twintip?
Beckmaan sa:
skidnarkoman sa:
Vem bryr sig..............

Tidning med twintip?
landenkungen sa:
Beckmaan sa:
skidnarkoman sa:
Vem bryr sig..............
Jaa, det är fan frågan sorry, skriv hur många trådar du vill, gärna så många du orkar pårad.!

/Bäckman

Tidning med twintip?
jeppenator sa:
åka skidor finns de lite jibbing i!

annars finns det massa amerikanska tiningar såsom powder å freeze! hur mkt twintip dom innehåller vet jag dock inte
powder? det låter inte som jibbing? kan ja ha fel? freeze finns inte längre den försvann vid starten av året 2006.

www.freeskiier.com

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp