T
twintipunge
Guest
Tidning med twintip?
finns det någon twintip,freeride tidning man kan köpa ??
Tack, så slapp jag skriva det själv.skidnarkoman sa:det heter åka skidor inte att åka twintip. twintip är en modell av skida precis som slalomcarvers och puderfetingar. hur ofta hör du en snowboardåkare svara t ex "jag åker directional twin" istället för att bara säga "jag åker snowboard" eller frågan om personen ifråga åker skidor eller snowboard?
Vem bryr sig..............Beckmaan sa:Tack, så slapp jag skriva det själv.skidnarkoman sa:det heter åka skidor inte att åka twintip. twintip är en modell av skida precis som slalomcarvers och puderfetingar. hur ofta hör du en snowboardåkare svara t ex "jag åker directional twin" istället för att bara säga "jag åker snowboard" eller frågan om personen ifråga åker skidor eller snowboard?
Jaa, det är fan frågan sorry, skriv hur många trådar du vill, gärna så många du orkar pårad.!landenkungen sa:Vem bryr sig..............Beckmaan sa:Tack, så slapp jag skriva det själv.skidnarkoman sa:det heter åka skidor inte att åka twintip. twintip är en modell av skida precis som slalomcarvers och puderfetingar. hur ofta hör du en snowboardåkare svara t ex "jag åker directional twin" istället för att bara säga "jag åker snowboard" eller frågan om personen ifråga åker skidor eller snowboard?
powder? det låter inte som jibbing? kan ja ha fel? freeze finns inte längre den försvann vid starten av året 2006.jeppenator sa:åka skidor finns de lite jibbing i!
annars finns det massa amerikanska tiningar såsom powder å freeze! hur mkt twintip dom innehåller vet jag dock inte