Till alperna?

Till alperna?
Åka med? Jag åker till st anton med min lilla campingbil och jag har plats för en person och en hel del packning. Boende under resan plus en dag eller två går väll att årdna också. Jag åker 3 jan. Jag bor i skövde
Alf
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp