Tips till ny funktion

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Tips till ny funktion
Låter bilden tala för sig själv.
Känns inte det där rätt onödigt, att om man håller över rubriken får man upp exakt samma text i en liten ruta? Vore det inte rätt smart att utnyttja den som endel andra forum gör med t,ex skapare, vem som hade senaste svaret och antal inlägg i tråden eller liknande? Vad tycker ni?

2u47iv6.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Tips till ny funktion
kanske hade funkat. men jag tror nog det är bättre att ha kvar det som det är. om man nu tvunget vill veta vems om skapade tråden kan man ju gå in i tråden.

Tips till ny funktion
Visst kan man göra det, men vore skönt att se sådant med bara ett musdrag över.
En sak till, vore det inte rätt bra och trevligt att se kanske 10 inlägg på förstasidan där det idag oftast bara syns 5-7 beroende på rubrik?

Tips till ny funktion
Själv tycker jag att det vore bättre med en liten inblick i tråden. Inledningen av den eller nåt liknande, men intressant idé iaf.

Tips till ny funktion
Setermannen sa:
Själv tycker jag att det vore bättre med en liten inblick i tråden. Inledningen av den eller nåt liknande, men intressant idé iaf.
Ja precis, så har endel andra ställen och det är riktigt skönt. Får man lite humm om vad tråden handlar om...

Tips till ny funktion
smart förslag! en simpel detalj som underlättar och som samtidigt borde vara hur enkelt som helst att fixa. skriv det till johan

Tips till ny funktion
Bra förslag. Jag håller koll på denna tråd så vad vill ni helst se när man håller musen över forumtråden?

Tips till ny funktion
vore bra att se typ som nån skrev, liten summering av vad inlägget handlar om.. antingen hela första meningen.. eller kanske taggar om tråden? som på videoklipp?..
allt är bättre än de som är nu tror jag:)

Tips till ny funktion
Vadå vara kräsen? Det var ett förslag han gav. Är det inte bra att freerude utvecklas tycker du?

Tips till ny funktion
jag tycker att du tänker för mycket felix
ingen bryr sig egentligen
men fanns det så vore de ju bättre
de är väl bara jobbigt att göra om den här grejen
knäpp ide som egentligen är bra

Tips till ny funktion
Ohm1e sa:
eftersom ja har mozilla firefox så får itne jag upp den där lilla rutan , så ja,.. :) .
klart man kör med mozilla firefox, men rutan kommer ju upp ändå.. Vad kör du med för 1800-tals version?

Första meningen skulle nog funka bra, iaf om trådskaparen är medveten om det..

Tips till ny funktion
aLeZ sa:
Ohm1e sa:
eftersom ja har mozilla firefox så får itne jag upp den där lilla rutan , så ja,.. :) .
klart man kör med mozilla firefox, men rutan kommer ju upp ändå.. Vad kör du med för 1800-tals version?

Första meningen skulle nog funka bra, iaf om trådskaparen är medveten om det..
såg nu att de kom upp d: .. men de tog då sin tid, fick hålla på den 23år,
eller ja åtminstone nåra sec iaf d: ..

Tips till ny funktion
men när man skapar en tråd kan det ju finnas en ruta där man ska förkorta vad tråden handlar om och den texten får man upp när man håller över namnet på tråden. och förkortningen får bara ha ett visst antal ord eller något sånt

Tips till ny funktion
Nu är startsidan uppdaterad med lite mer information om ni håller musen över de senaste trådarna. Ni ser:
Rubrik
Trådskaparen
Antal svar
Vem som gjort senaste svaret och när.

Tips till ny funktion
skulle även önska ett format (eller vad man ska kalla det) som många andra forum har nämligen att TS namn står under trådens namn och där det idag står "skapat av" istället står vem som gjorde senaste inlägget.

Tillbaka
Topp