Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hejhej..
tänkte bara höra mig omkring..har blivit erbjuden en vecka i tjeckien, om man tackar ju inte nej till åkning.. men e d nån som vet hur åkningen e i tjeckien,i allmänhet..?
thanx
den skall vara bra när det e mycket snö...vet du vilken ort så kan jag kolla upp mera med urinvånarna här nere...de som vill ha grym åkning åker till tatra då det e 10 gånger bättre än de tjeckiska orterna..men vafaan e det gratis så kör på!