tjeckien

bree

Ny medlem
tjeckien
hejhej..
tänkte bara höra mig omkring..har blivit erbjuden en vecka i tjeckien, om man tackar ju inte nej till åkning.. men e d nån som vet hur åkningen e i tjeckien,i allmänhet..?
thanx
 
tjeckien
den skall vara bra när det e mycket snö...vet du vilken ort så kan jag kolla upp mera med urinvånarna här nere...de som vill ha grym åkning åker till tatra då det e 10 gånger bättre än de tjeckiska orterna..men vafaan e det gratis så kör på!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp