Tjejer som åker skidor?

Blayquiz

Medlem
Tjejer som åker skidor?
Hejsan. tänkte kolla om de finns nå tjejer här som ha nå filmer när ni åker eller så. Tänkte så man vet vad man har att klå:P
Nä men ja ha åkt snowboard ca 10 år och ska nu börja med skidor.
Va i backen igår och åkte lite grann, gick riktigt bra faktiskt och hoppa tillochmed;P
Jag har sagt att innan vintern ä slut ska ja kunna 360 och raila.
Tänkte höra om de e nån tjej som har nått tips eller nått att säga.
Skulle va kul att snacka med nån till tjej som åker skidor och gilla att raila och hoppa.

MVH johanna;P

Tjejer som åker skidor?
Deespin sa:
https://www.freeride.se/my/search_members.php?action=search&search_username=&search_email=&search_firstname=&search_lastname=&search_gender=f&search_city=&country=&search_age=&submit=S%F6k
Det är svårt att söka där. de e inte många som jibba av dom tjejerna

Tjejer som åker skidor?
Synd att du bo så långt härifrån. annars hade ja gärna filma. Tyck de e kul när tjejer få visa upp sig lite. finns så få av do som hoppa osv. Har köpt språjlarns ny videokamera för att filma mycket i backen. Få hoppas att de bli så med. ska försöka få nån bra film på killkompisarna i backen så nån av dom kanske få sponsor:)

Tjejer som åker skidor?
ja det har du rätt i, mer tjejer i backen behövs
men om du har vägarna förbi sälen så säg till, är det rätt mycket på vintrarna :)

Tjejer som åker skidor?
hej bejb ja åker skider:D såklart!!!!!!!!!!! ja har film också på mej! kolla min lilla sida då! oahahhaaaaa MVH TITTI

Tjejer som åker skidor?
HildaHilda sa:
ja det har du rätt i, mer tjejer i backen behövs
men om du har vägarna förbi sälen så säg till, är det rätt mycket på vintrarna :)
jag har några klipp på dig från railjamet på storgatna i örebro, kan göra typ 1minuts film av de om ni vill :)

Tjejer som åker skidor?
Jo ja ha sett din film titti. Den va riktigt najs:) Jo klart killar få komma med tips dom med. Få bara de i back3en. Åker näligen med typ 8 killar:) Jätte snälla. De få ni creds för killar att typ alla killar tycker de e så kul är vi tjejer hoppar och så med:) Men titti du e grym. Ha hört om dej förut med när ja åkte snwoboard kolla ja även runt på de som åkte skidor. Men Hilda ja komma höra av mej om ja far te sälen nå, inte för de e sån stor chans men=/ Ha bara vare i fjällen eller va man ska kalla de 1 gång. I åre. Och en gång vann ja resa te wäsa, men då fanns de inge snö:( Men ja ska sökanågon högskola där man ha möjlighet att åka mkt. fundera på filmskolan i piteå, skulle va najs. Men nu ska ja kolla in alwaysCrash film som han sa de fans på titti. Tycker de e skit kul å kolla på filmer där man verkligen kan se att tjejer har kunskap med. Är de nån som vet nån grym film på youtube eller nått där de e tjejer som åker. Skulle va kul å dryga me killarna att finns tjejer som e bättre än dom:P

Tjejer som åker skidor?
Blayquiz sa:
"...De få ni creds för killar att typ alla killar tycker de e så kul är vi tjejer hoppar och så med:)"

"...Tänkte så man vet vad man har att klå:P.. "

"..Skulle va kul å dryga me killarna att finns tjejer som e bättre än dom:P"
det är de här me tjejer, vi tycker typ att vi ska vara TACKSAMMA att killrna tycker att de är roligat att vi åker, MEN varför ska vi bry oss ens, å varför ska killarna tyckaa att de är kul att vi åker, VARFÖR ska "vi" alltid alltid alltid tänka på om vi blir accepterade av killarna eller inte. varför skulle kilalrna ens ha en åsikt om tjejer som åker.. ja tycker inte att deär kul att killarna åker, dom åker, vi åker. de borde väl funka naturligt eller..

sen när tjejerna väl åker är det ENDA (!) "dom" tänker på att vara bäst bäst bäst osv. jämföra sej med andra tjejer hela tiden. FAN va less ja e på de. som när ja va yngre å tänke så fort nån av mina tjejkompisar satte ett trick; åh nej hon satte ett trick! va FA..N !
när tjerna hoppar e de TYP bara dom bästa som räknas dom andra är bara WANNABEES, å "hon e inte ens bra, avrför åker hon ens" de är så jvvla mkt attityd hela tiden alla som ska förska vara bäst. varför inte åka för att vara kul!
VARFÖR INTE BÖRJA ÅKA SKIDER FÖR ATT DU TKR DE ÄR KUL Å INTE FÖR ATT "KLÅ" OSS ANDRA!? misslyckades du me de på brädan ellr?HUH?

å sen.. när vä nån tjej lyckas bli bra, å bli bättre än killarna. då e de typ katastrof igen! man får inte va för bra, man får inte vara för dålig för då blir killarna LACK!!
hela tiden de här om vad kilarna tycker! e de deras sport ellr????
är de dom som ska berätta för oss om vi duger elelr inte i Skiiiiii backen? WH000t?

sen ska "vi" tjejer va så snälla hela tiden, om nån "kille" säger nåt vi ba: OKEEEEJ yeah okej ja suger väl okej ja ger upp ja slutar åka men ja smärar för dej ändå för du e braaaa osv!!!!!!!!!!!!!! :@

ja åker för att de e kul iaf! inte för att äga nån, inte för a´tt "killarna" ska tycka SI elelr så.. inte för att visa att ja äger nån osv!!!!!!
HEEEEJZzzzzzzzzzzzz

Tjejer som åker skidor?
Titties sa:
Blayquiz sa:
"...De få ni creds för killar att typ alla killar tycker de e så kul är vi tjejer hoppar och så med:)"

det är de här me tjejer, vi tycker typ att vi ska vara TACKSAMMA att killrna tycker att de är roligat att vi åker, MEN varför ska vi bry oss ens, å varför ska killarna tyckaa att de är kul att vi åker, VARFÖR ska "vi" alltid alltid alltid tänka på om vi blir accepterade av killarna eller inte. varför skulle kilalrna ens ha en åsikt om tjejer som åker.. ja tycker inte att deär kul att killarna åker, dom åker, vi åker. de borde väl funka naturligt eller..

sen när tjejerna väl åker är det ENDA (!) "dom" tänker på att vara bäst bäst bäst osv. jämföra sej med andra tjejer hela tiden. FAN va less ja e på de. som när ja va yngre å tänke så fort nån av mina tjejkompisar satte ett trick; åh nej hon satte ett trick! va FA..N !
när tjerna hoppar e de TYP bara dom bästa som räknas dom andra är bara WANNABEES, å "hon e inte ens bra, avrför åker hon ens" de är så jvvla mkt attityd hela tiden alla som ska förska vara bäst. varför inte åka för att vara kul!
VARFÖR INTE BÖRJA ÅKA SKIDER FÖR ATT DU TKR DE ÄR KUL Å INTE FÖR ATT "KLÅ" OSS ANDRA!? misslyckades du me de på brädan ellr?HUH?

åHEEEEJZzzzzzzzzzzzz
haha det är bara som du tror titti, paranoid eller.. ja tror ingen bryr sig om en tjej kommer in i parken. man skulle väll kolla om man kände den sen inte göra så mycket. å vissa kan man tro att det är som att de pratat/sett gud när det ser en brud i parken. freeskiing scenen för tjejer är ju ändå ganska big, inge nytt precis.. som kaya gjorde sw 10 för förra sommaren, men naila inte den rikigt.

Tjejer som åker skidor?
KOlla in isabel Mattson sök på UNP, Fonna, så ska ni nog hitta den.... Eller så går ni in på min press:P Å klicka på IsabelM eller vad hon heter. där har hon ett litet klipp XD

Tjejer som åker skidor?
Haha fan va u snacka titti. Nästan inte nått u ssa stäme på mej hahaha. Ja ha börja åkt sior för ja va me om en krasch me BMX som gjore ja fått åligare minne osv. Fick 6 blöningar och en spricka i skallen. Å efter e ville ja testa skior iställe, för e första för e värka skit kul och e flesta i backen som hoppa åkte e, tyckte bara e såg riktigt najs ut. Sen så va e att bräan e så jäkla farligt när man väl ramla å e haka fast så kan man slå sig så jäkla hårt i skallen. e e anleningen till att ja bytt, värka bara riktigt najs me skior, å e va e.

Sen e ja inte alls avunsjuk, tyck e e riktigt grymt me uktiga tjejer och killar. Men ja e en tävlingsmänniska och satsa på att bli bättre än anra bara för ja tycker om att tävla. Ja känner inte nått om att ja måste bli bättre, ja ta e som ja kommer. Och vaå ja tycker killarna här i backen är skit schyssta och har alrig behövt på tänkt om ja ska bli aceptera eller inte???. om tycker nog e bara e kul att tjejer åker.

Ja vil inte vara bäst bäst bäst, ja vill ha riktig jävla kul och bli bätte på skidor. Óch sen tycker ja de bara e jävligt roligt att se anra tjejer som e bra på skidor eller snowboard(hoppa). För här i backen har vi inte nån som hoppar eller nått förutom jag, och de känns lite ensamt. Ja skulle i nte bry mig ett skit om den bästa tjejen i skidor kom hit, skulle bli skitglad och ha hon som förebild. Klart man ska ha de om man vill komma nån vart, men de kanske inte du vill titti,eller??

Ja fattade inte riktigt va du snacka om, för ja tyckte typ inte att nått stämde in på mej.

Ja ÅKER för de e KUL och avkopplande, Kollar på andra för att LÄRA mig och bli BÄTTRE.
Vill komma nån vart med de ja gör och då e de en jäkla bra idé att ha nån att följa.

Peace out and take it cool

Tjejer som åker skidor?
Malin_Sjodin sa:
KOlla in isabel Mattson sök på UNP, Fonna, så ska ni nog hitta den.... Eller så går ni in på min press:P Å klicka på IsabelM eller vad hon heter. där har hon ett litet klipp XD
Jo den e faktiskt kul å se på, har sett den en gång:), Den e bra. Men ja tro att hon kan mkt mer än de som är på filmen, för de e inte så jätte mkt på den, och hoppas de kommer upp nån ny film på hon snart, sen peppa de nog än att få mkt creeds som hon fick, skulle ja kännt allafall:) Känns som att min film komma fan va dålig:P. Komma nog bara va på när ja åker bara:P haha nä men känns inte som de e så mkt man kan göra än. Men längta te slute av vintern och få se hur mkt man ha lärt sig.

Fan ja skulle vilja haft nån tjej här i backen som åker skidor eler snowboard med så man kunde haft nån tjej att åka med. Skulle va riktigt kul:)

Tjejer som åker skidor?
nmeeeeeeeeeen mjao ni fattare j va ja menar! vilket jka akn förstå efetersom ja ahr lite svårt att koppkla mitt hyuve til dtattan osv! den har ja lite stavfel men blahablaha de bryr sej väl ingen om i dagens samhälel!
ja skrev som JA TYCKTE!!!!!!?????????????? huH! ja kan inte skriva som ni andra tycker!!!!!!!!!
men alla e så kaxiga å bleeaa yeaeh ja e bäst hela tiden!??! de har jag verkligen märkt! ja emna inte på deje lelr så men aj emnar ÖVERLAG!! du ahde ju int träffa nå bruuudZz som åker skiis typ så, mend e ahr JA
massor av doM!!!!!!! å de är Mycke attityd å sånt där!!!! är man inte bäst så goddamn!!!!

de eär ju som ja ahr upplevt de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
ooooooh å du lilla walerius btw!!!!!!!! när du ser mej i backen e de som att se gud i promise!!!!!!!!!
om ni tar min förra text som att ja mena nå dumt osv e de inte så! meeen de e värsta konstiga stämningen jämt mellan tjejer sådär osv!!! tex på girlscamp osv!!! några PROS som glider runt å e arga åsså dom andra neewbsen som e rädda för dom andra! inte funny! but ya know de är ju mina ewperiencccccces! (!?stavning:S)
hoppas du har avre me om bättre !!!!!!! youre worth it :) moahahhahaaha

Tjejer som åker skidor?
När ja åkte bräda hoppa jag mycket och trixa, va faktiskt hyffsat bra på de. Men ifall de va nå tjejer ja träffa som satt å kolla bara ville ja få dom att hoppa med. Ville inte sryta med de ja gjorde, visst va de kul att ja kunde mycket men ville inte få dom rädd eller nått för de. Försökte lära odm iställe. Ja fundera att åka på nå camp i vinter men vet inte om ngot, titti du kanske kan tipsa. Ja komma inte va rädd för dom som e bättre, snarare bli sur på dom om dom dryga bara för dom e bra. Bruka inte va så rädd att få skit från andra. Hata folk som ser ner på andra folk. Om ja hör att någon skulle sagt nå taskigt till nå¨n annan bruka ja bli riktigt pisst off. Men de låter inte så kul att de e så mellan tjejer. Ha aldrig vare med om de, men de kanske e därför de inte finns direkt några jibb tjejer här. Men ja hoppas att de kanske finns några tjejer som inte e så, eller? Men isåfall kanske du kan hänga med mej på campet iställe:P haha. Nä ja e så jäkla dålig så då kanske inte de e så kul att man inte kan hänga på varann i backen. Men därimot e ja jävligt galen och inte så rädd att testa nya saker. Men men få se hur de bli. Hoppas att ja komma utvecklas mycket i vinter och desamma te er. Kanske komma träffa på nån av er:)

Tjejer som åker skidor?
Blayquiz sa:
Malin_Sjodin sa:
Jo den e faktiskt kul å se på, har sett den en gång:), Den e bra. Men ja tro att hon kan mkt mer än de som är på filmen, för de e inte så jätte mkt på den, och hoppas de kommer upp nån ny film på hon snart, sen peppa de nog än att få mkt creeds som hon fick, skulle ja kännt allafall:) Känns som att min film komma fan va dålig:P. Komma nog bara va på när ja åker bara:P haha nä men känns inte som de e så mkt man kan göra än. Men längta te slute av vintern och få se hur mkt man ha lärt sig.

Fan ja skulle vilja haft nån tjej här i backen som åker skidor eler snowboard med så man kunde haft nån tjej att åka med. Skulle va riktigt kul:)
Jo du jag säga att i vinter kommer det än fräsch film, som JAG ska gö... ckeck it aout.
Jo hon är en riktig pingla!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thounder girl me like =B

Tjejer som åker skidor?
Malin_Sjodin sa:
Blayquiz sa:
Malin_Sjodin sa:

Jo du jag säga att i vinter kommer det än fräsch film, som JAG ska gö... ckeck it aout.
Jo hon är en riktig pingla!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thounder girl me like =B
Fan va najs. Komma bli riktigt kul att se. Ni få skriva te mej när den e gjord:D Ja ska göra en riktig kung filkm på pojkarna här i backen med. och förhoppningsvis kanske ja ha lärt mej nåt tå kan va med också:)

Tjejer som åker skidor?
jag tycker att det är grymt att du börjat åka skidor o vill lära dig hoppa!

tyvärr är det väldigt mkt attityd på de flesta jibbtjejerna i början, thats fact! men det är nog bara för att vi måste tuffa till oss för att bli accepterade av killarna i parken o visa att vi faktiskt kan hoppa o inte bara hänga omkring i stora kläder.. men det brukar lunga ner sig när man visat att man åker för att man vill lära sig mer och fått ett litet crew att åka med :)
attityd mellan tjejer i parken är däremot ett större problem, man är van att vara en av få tjejer bland alla killar o ser man en ny tjej blir man naturligtvis nyfiken på hur duktigt hon är.. jag tittar på de flesta i parken, killar som tjejer, för inspiration på tricks o stil men ser jag en tjej tittar jag lite mer eftersom jag själv är tjej vill jag veta vart jag ligger till bland andra tjejer! o jag tror att det gäller för de flesta tjejerna som åker park, man vill ha koll helt enkelt... o jag kan lätt bli sur på mig själv när jag ser ngn göra ngt som jag själv inte kan eller inte klarar av det tricket som jag övat på en hel dag, ngt som kanske kan tolkas som dålig attityd av de som inte känner mig?

jag tror det flesta problemen med attityd mellan tjejer i parken beror på missförstånd och att man tycker att alla tjejer borde vara vänner med varandra bara för att man åker skidor på samma ställe, så kommer det inte bli, alla trivs inte med alla...
men om någon tjej ser mig i backen så säg gärna hej, jag vill gärna ha fler tjejkompisar att åka skis med... o om du kommer upp till åre ngn gång under vintern, hör av dig så kan jag kanske ge lite tips!

Tjejer som åker skidor?
Yo eevez:P låter lite hipphopp över de hela, ha lite svårt ibalnd å fatta när man skriver shoo so bree och konstiga saker:P Fast titti är värre:P
Men men jag tro säger att alla tjejer som åker e schysst, men man kan va kompis med alla men de finns olika kompis. vissa kanske räcker om bman bara heja. Men bara för man kanske tycker mindre om nån kan man endå heja.
Men sen tro ja att te viss del e nog de mesta tjejer som jibba lite pojkiga. De e nog de som gör att de flesta snacka som dom gör. Sen så märks de när man se filmer på dom och så. Men de e de som e de härliga me de hela. Ja vet ingen "tjejig" tjej som ens åker bräda eller skidor. Skidor hmm kanske, men inte bräda.
Själv tycker ja de e tufft när man e bra på sin sak. Därför ja hållt på med väldigt mycket sport. Men aldrig riktigt fastna för nått. Men sen har ja vare mycket med pojkar och de gör nog mycket att ja e "tuffare" än andra tjejer här. Håller på med extreme sport och våga göra galnare saker än dom. Och har aldrig vare den som ska va snygg och sminkad i skolan, satsa hellre själv på sport. Ha alltid vare sportfantast. Men bara för ja e som jag är gör inte de att ja e sur mot andra tjejer, därimot kan bli om dom e taskig mot andra. Men annars så är ja snäll mot dom ja känn, och de håll kompisarna med om, bruka säga att ja kan aldrig bråka med nån, visst kanske gör allt dåligt tillslut men själv så tyck ja om de. Hata att va sur mot folk, okej ex:et kan man de men annars så:P

Men men ja hoppas de kan ändras ifall de e som ni säg(som ja mycket väl tro). Att tjejer kan va små bitter på varann i backen. Men de e just de som e så härligt me killar. Ta lång tid innan dom gör varandra sur. Jag hör dom säga bög och sånt åt varann jämnt. Men bli aldrig sur. Medans de flesta tjejer ja känner bli skit sur om man säger dom e dryg eller sur eller nått. Men e ja i närheten ska ja ta å styra upp de ska ni se. Bruka va en skämtsam liten plupp.

Och sofe ja hör gärna av mej ifall ja ska te åre så skulle de va jätte kul att en tjej kan hjälpa. Sen kul att se nån annan tjej som hoppa å så.
Ska försöka åka te fjällen nå i vinter men få se hur penagrna räck:D

Tjejer som åker skidor?
tjohoo :)
Tips, lär av killarna dom brukar vara bra att förklar och så.
Åk för att det e kul och skratta mkt :D Skidåkning handlar ju i stort sett om att ha kul och du verkar ha satt ett bra mål för året:)
Om du kommer till åre är det bara att höra av dig jag tycker det e kul och åka med tjej gäng, man kan peppa upp varandra väldigt mkt och då lär man sig mkt nytt :)

Hoppas du lär dig massa nytt och har kul i vinter:)

Tjejer som åker skidor?
Blayquiz sa:
Yo eevez:P låter lite hipphopp över de hela, ha lite svårt ibalnd å fatta när man skriver shoo so bree och konstiga saker:P Fast titti är värre:P
Men men jag tro säger att alla tjejer som åker e schysst, men man kan va kompis med alla men de finns olika kompis. vissa kanske räcker om bman bara heja. Men bara för man kanske tycker mindre om nån kan man endå heja.
Men sen tro ja att te viss del e nog de mesta tjejer som jibba lite pojkiga. De e nog de som gör att de flesta snacka som dom gör. Sen så märks de när man se filmer på dom och så. Men de e de som e de härliga me de hela. Ja vet ingen "tjejig" tjej som ens åker bräda eller skidor. Skidor hmm kanske, men inte bräda.
Själv tycker ja de e tufft när man e bra på sin sak. Därför ja hållt på med väldigt mycket sport. Men aldrig riktigt fastna för nått. Men sen har ja vare mycket med pojkar och de gör nog mycket att ja e "tuffare" än andra tjejer här. Håller på med extreme sport och våga göra galnare saker än dom. Och har aldrig vare den som ska va snygg och sminkad i skolan, satsa hellre själv på sport. Ha alltid vare sportfantast. Men bara för ja e som jag är gör inte de att ja e sur mot andra tjejer, därimot kan bli om dom e taskig mot andra. Men annars så är ja snäll mot dom ja känn, och de håll kompisarna med om, bruka säga att ja kan aldrig bråka med nån, visst kanske gör allt dåligt tillslut men själv så tyck ja om de. Hata att va sur mot folk, okej ex:et kan man de men annars så:P

Medans de flesta tjejer ja känner bli skit sur om man säger dom e dryg eller sur eller nått. Men e ja i närheten ska ja ta å styra upp de ska ni se. Bruka va en skämtsam liten plupp.

Och sofe ja hör gärna av mej ifall ja ska te åre så skulle de va jätte kul att en tjej kan hjälpa. Sen kul att se nån annan tjej som hoppa å så.
maah dax för mej att citera nu igen då ja håller inte alls me dej nånstans nångång va e de me dej nu??? du är s0m en sån c00ing ¨p0jk sjä1v du ahr a1drig träffat mej å vet inte ett skit 0m mina k0mpiser eller va ja gör¨ sen får du de att 1åta s0m att vi TJEJERRRRR måste va sådära ha inge smink va jätte snälla å peppa varann hea tiden sv! jippi! ja pratar s0m ja vill btw 0ch ja tr0r inte du k1agar på killar s0m säger sh000bre mjaaaa du bara sitter vid din data nu å skriver hur du tycker alla ska bvara, inte k0nstigt då de b1ir attityd bland tjejerna typ du är hiph0p de b0rde du inte vara nehe???? wh00000t! y0 alla!! ja tyckte 0m dej alldees nyss s0ft me nån tjej s0m åkar ski men nu säger du ja e grabbig å mja är ja grabbig? ja är alltid snäll mot alla brudar i parken å lär dom blahablaha allt möjligt alla är snälla 24/7 i parken nu men vadå ? !! yoyoyoyoyoyoyooyooo

Tjejer som åker skidor?
Titties sa:
Blayquiz sa:

å sen.. när vä nån tjej lyckas bli bra, å bli bättre än killarna. då e de typ katastrof igen! man får inte va för bra, man får inte vara för dålig för då blir killarna LACK!!
hela tiden de här om vad kilarna tycker! e de deras sport ellr????
är de dom som ska berätta för oss om vi duger elelr inte i Skiiiiii backen? WH000t?

sen ska "vi" tjejer va så snälla hela tiden, om nån "kille" säger nåt vi ba: OKEEEEJ yeah okej ja suger väl okej ja ger upp ja slutar åka men ja smärar för dej ändå för du e braaaa osv!!!!!!!!!!!!!! :@

ja åker för att de e kul iaf! inte för att äga nån, inte för a´tt "killarna" ska tycka SI elelr så.. inte för att visa att ja äger nån osv!!!!!!
HEEEEJZzzzzzzzzzzzz
haha seriöst titti du borde nog sluta med skidor om du känner så där:P världen är som den är, kommer aldrig bli bättre abra sämre eller stanna som den är.

Tjejer som åker skidor?
eevez sa:
Blayquiz sa:
"...Yo eevez:P låter lite hipphopp över de hela, ha lite svårt ibalnd å fatta när man skriver shoo so bree och konstiga saker:P Fast titti är värre:P ..."

"...Själv tycker ja de e tufft när man e bra på sin sak. Därför ja hållt på med väldigt mycket sport. Men aldrig riktigt fastna för nått. Men sen har ja vare mycket med pojkar och de gör nog mycket att ja e "tuffare" än andra tjejer här. Håller på med extreme sport och våga göra galnare saker än dom. Och har aldrig vare den som ska va snygg och sminkad i skolan, satsa hellre själv på sport. ...."
okej okej jag är verkligen turk och skriver sho bre överallt...ehh?

ja du låter mycket häftig som inte sminkar dig å sånt. väldigt vågat måste jag säga. tror du allvarligt att du är häftigare än andra tjejer?? du skulle behöva träffa lite folk. bara för att du inte bryr dig om hur du ser ut betyder inte att du är något speciellt. hehe.. shit man.

"...Medans de flesta tjejer ja känner bli skit sur om man säger dom e dryg eller sur eller nått...."
å tillsist verkar det ju som att det är du som är dryg??
Haha eveez ha du ens kolla va ja skrev. Ja ha vare med pojkar sen ja va liten. sen ha ja fan träna 9ggr i veckan sen ja va lite. har aldrig haft tid med de som mina tjej kompisar gjort. sminka sig osv. Skulle fan sminka ihjäl mig. sen ha bara haft 1 förhållande. Ha aldrig brytt mej om de heller. Medans typ alla tjejer ja känner. då mena ja alla och ja känner väldigt många. Tycker förhållande och SMINK är väldigt vktigt. Medans de vet att sport är viktigtast för mej. Och gillar utmaningar. De e nog därför ja vare med killar mkt som ja våga göra saker eller gör saker som (allafall ingen här i stan håller på med) tex skateboard bmx cross skidor snowboard inlines basket osv.

Sen när ja skrev shoo bre. Ja mena inte ordagrant. Men de e klar du kanske inte förstog. ska förklara lite bättre. Du använder uttryck flera gånger i texten som sammanfattningsvis gör att de är lite smått svårt att förstå vad du mena.

Om du tycker att jag är dryg så får du göra de. Som sagt alla kan inte tycka om alla. Men ja ville aldrig säga nått som skulle göra dej sur. Men men där kommer den punkten med vissa tjejer upp igen. Tjejer TAR ÅT sig väldigt lätt. Och de e nog de som gör att ja ha svårt att bli sur. Tar knappt åt mej av nått.

Och nej nej ja e absolut inte perfekt eller bäst. ha bara sagt att ja e den enda tjejen här i stan som gör de jag gör, och sen är ja glad att ja ha vare med killar mycket. de ha hjälpt mej enormt genom livet. bla att ja inte ta åt mej lätt. För har haft väldigt mycket emot mej ett tag som var väldigt tungt. Men mina kill kompisar sa. Äh fan tjejen de e ingen fara. Medans mina tjej kompisar säger dom e så ful osv bara för dom inte haft 1 kille på närmsta året. Aja jag tro ni skulle fatta att ja inte är som större delan av tjejer är. Men jag tro nog att tjejerna som åker skidor här och snowboard är mycket löika varann. Mer än ni tro.

peace out
!

Tjejer som åker skidor?
Titties sa:
Blayquiz sa:

Medans de flesta tjejer ja känner bli skit sur om man säger dom e dryg eller sur eller nått. Men e ja i närheten ska ja ta å styra upp de ska ni se. Bruka va en skämtsam liten plupp.

maah dax för mej att citera nu igen då ja håller inte alls me dej nånstans nångång va e de me dej nu??? du är s0m en sån c00ing ¨p0jk sjä1v du ahr a1drig träffat mej å vet inte ett skit 0m mina k0mpiser eller va ja gör¨ sen får du de att 1åta s0m att vi TJEJERRRRR måste va sådära ha inge smink va jätte snälla å peppa varann hea tiden sv! jippi! ja pratar s0m ja vill btw 0ch ja tr0r inte du k1agar på killar s0m säger sh000bre mjaaaa du bara sitter vid din data nu å skriver hur du tycker alla ska bvara, inte k0nstigt då de b1ir attityd bland tjejerna typ du är hiph0p de b0rde du inte vara nehe???? wh00000t! y0 alla!! ja tyckte 0m dej alldees nyss s0ft me nån tjej s0m åkar ski men nu säger du ja e grabbig å mja är ja grabbig? ja är alltid snäll mot alla brudar i parken å lär dom blahablaha allt möjligt alla är snälla 24/7 i parken nu men vadå ? !! yoyoyoyoyoyoyooyooo
Alltså ja fattar inte mycket av vad du skriver. Har läst 2 gånger och förstår inte. Men såg att du påpeka att ja skrev att man inte kan skriva på vissa sätt å så. De enda ja sa var att JAG FÖRSTOG INTE VA DU SKREV. Jag har aldrig sagt nå annt. Och du får tycka vad du vill. Men jag tycker de ja skrev. Ja tycker man ska va kompis i backen. Och ja värka inte va som dig, för som sagt så sa ja att ja aldrig typ bli sur på folk. Hata att stödda osv. Och jag är snäll mot dom som vill lära sig och bli bättre. Men men du få tro vad du vill för jag tror inte jag kommer ändra min personlighet direkt. sen tro ja att du komma utvecklas lite med åren. För du värka inte va sån glad prick direkt, om du haka upp sig på att ja skreve fel och så. Och för att du inte tycker som jag. Jag har bara sagt vad jag tyckt. Och iifall du inte håller med behöver du inte expodera för de. Jag respektera din åsikt och hoppas att du en vacker dag kommer börja respektera andras.

aja palla inte "bråka" eller vad man ska kalla de. Jag fatta inte vad de e som gjort dej så irriterad. Har bara skreve som jag tycker och att de är väldigt svårt att förstå de du skriver.

häls JOhanna

Tjejer som åker skidor?
eevez sa:
hööru blayquiz läs de där själv ngra gånger. är du verkligen frisk???
haha sjukt tändade med she-males. mumsfilibabba. vad är tjejigt då??? är det när man har kjol...strumpbyxor...blusar å flätor och SMINK?? öööeeuuhh de finns sjukt många tjejer som klär sig tjejigt å är sjukt grymma.

jag kommer ihåg diskussionen jag hade med dig förra året om att du va så jävla bra på bräda, till å med bättre än killarna. du påstod till å med att du va blad de bästa i Sverige. nejjj asså du skulle nog behöva se någon annan åka än dig själv. varför slutar du förresten med bräda om du nu var så bra?
hur tror du stämningen blir när man resonerar som du?? haha....aaoww shredddddd shreeedd istället.
Nä nu undra ja vafan du snacka om!!??? ja ha aldrig skreve de. Den dan du kan komma tebaka med bevis så kan ja tro de. Jag har aldrig påstått något liknande.
Sen ha jag aldri sagt ALLA i hela sverige(världen) jag sa dom ja känner. Fan nu börja ja nästan bli irritera. Va e problemet när ni inte läser va ja skreve. Ja sa alla som jag sett.
Jag fatta inte vafan du å titti har emot mej. Och de ha ju stämt hittils med er med. Skriver som ni gör och bli riktigt jävla sur när ja inte ens snackat om er nånting. Vafan sitt de i. Ta och läs allt igen tro ja. Och fan om du kalla mej she-males igen. Fatta nå så jävulskt ja ha hört de. Och de e något som gör mej riktigt jävla sur. De e fula ord. Ja bli inte sur när folk kommer med åsikter. Men när man börja gå på utseendet och kalla fula saker. Fyfan!! Sånt gör mej riktigt jävla sur! Lika sur om ni säger till mej som om ni säger till nån annan!.

Tjejer som åker skidor?
Blayquiz sa:
Alltså ja fattar inte mycket av vad du skriver. Har läst 2 gånger och förstår inte. Men såg att du påpeka att ja skrev att man inte kan skriva på vissa sätt å så. De enda ja sa var att JAG FÖRSTOG INTE VA DU SKREV. Jag har aldrig sagt nå annt. Och du får tycka vad du vill. Men jag tycker de ja skrev. Ja tycker man ska va kompis i backen. Och ja värka inte va som dig, för som sagt så sa ja att ja aldrig typ bli sur på folk. Hata att stödda osv. Och jag är snäll mot dom som vill lära sig och bli bättre. Men men du få tro vad du vill för jag tror inte jag kommer ändra min personlighet direkt. sen tro ja att du komma utvecklas lite med åren. För du värka inte va sån glad prick direkt, om du haka upp sig på att ja skreve fel och så. Och för att du inte tycker som jag. Jag har bara sagt vad jag tyckt. Och iifall du inte håller med behöver du inte expodera för de. Jag respektera din åsikt och hoppas att du en vacker dag kommer börja respektera andras.

aja palla inte "bråka" eller vad man ska kalla de. Jag fatta inte vad de e som gjort dej så irriterad. Har bara skreve som jag tycker och att de är väldigt svårt att förstå de du skriver.

häls JOhanna
mja ja kan börja med att ta1a 0m att jag inte har b0kstäverna o 0ch l , jag måste k0piera in d0m å de 0rkar ja inte
sen ja fattar mej inte på dej det är internet s0m fuckar upp a11ting man ska inte fråga sånt här skit på freeride , hade vi trffats i abcken hade de säkert vart skit najs
men det går a1drig att prata 0rdetingt på intrenet för att man ska förstå varann 0sv
du säger att du a1drig har träffat tjejer s0m jibbar . nehe men de har ja . jag är irriterad nu för att du s0m inte ens tröäffat nån jibb tjej k0mmer 0ch ska berätta för mej hur JIBBTEJJER är, inget smink 0sv.
du ahr inte träffat mej e11er nåt sen säger du att jag är hiph0p å stöddig medmera.
i backen träffar ja massa små tjejer s0m ja lär massa blahablaha å e så snä11 så. sen k0mmer nån tråd på freeride 0m att ja e stöddig hiphop 0ch inte respekterar andras åsikter ja har 1äst de du skriver å ja fattar va du menar men ja hå11er inte med bara. ja b1ir arg för du låter s0m att du tr0r du vet precis hur jibb tjejer är hur 1ika vi är 0ch så fast du a1drig träffat nån sjä1v. thats my p0int!!!!!! sen har jag inget em0t dej ja fattar bara verk1igen inte va du menar. du låter väldigt viktg ba skriver hur a11a är å typ: thats my word thats it! wh00t tyckte ja 0m de. sen ja har inte ka11at dej nå fu1t e11er shema1e. ja har inte sagt ett dumt skit ja fattar inte varför de b1ir BEEF!!!! de r jv1a internet
jag behöver inte vara s0m en ki11e för att ja jibabr å smink ar vä1 ingenting me saken at göra!!? varför ens ta uppde. ku1 att du börjar me skider osv men allt annat onödigt snack ja ahr sagt va ja tycker he1a tiden inte vare otrev1ig, ingenting men wh0000t tyd1igen. mja . sen tycker ja inte he11er att vi tjejer i sån MANSdomienrad sport e11er what ever behöver vara vänner a11ih0p å stötta varann å peppa 0sv. a11a e 0lika mjaa . de e ju de. a11a ki111ar s0m jibbar, e d0m 1ika? NJAE! precis.

sen när ja ser en tjej i parken e ja aldrig 0trev1ig de är en annan sak iternet beeeeeeeef e så bleeeaa ja åker skid0r 0ch har ku1 men k0mmer nån på intrenet å säger att ja e crezy de e nå annat!!!
bye blayquiz!!!!!!! : - )

Tillbaka
Topp