Tjejskidor utan att bli utskrattad

är det dem där med män på skidorna ?
grete eliassen skidorna ?
isånafall blev jag just lite osäker på din sexuella läggning.

näe men.
bara dem funkar bra så antar jag väll att du kan köpa dem.

// keffis

haha, men asså jag e inte gay xD
jag vill bara ha Armada skidor o dom va dom billigaste ja hitta ;)

//Kinkad

inte skidor med en kille med bar överkropp...

Btw, varför just armada?

Senast ändrad:
joo, nog kommer du att bli utskrattad när du glider runt med ett par skidor där det är en bild på en man med bar överkropp?

du borde inte bli utskrattad för ifall du skulle åka runt på ett par tjejskidor.

men däremot så förtänar du att bli utskrattad för att:
1. du är desperat efter ett märket armada och skiter i åkegenskaper osv. (wannabe)
2. det är en porrig kille i bar överkropp på dem!!!!

Kinkad sa:
haha, men asså jag e inte gay xD
jag vill bara ha Armada skidor o dom va dom billigaste ja hitta ;)

//Kinkad
Och varför är det så viktigt att det är just armada skidor?

curtis-92 sa:
hyllengren sa:
du borde inte bli utskrattad för ifall du skulle åka runt på ett par tjejskidor.

men däremot så förtänar du att bli utskrattad för att:
1. du är desperat efter ett märket armada och skiter i åkegenskaper osv. (wannabe)
2. det är en porrig kille i bar överkropp på dem!!!!
skaffa ett liv.....
varför ska han skaffa ett liv ? han har ju redan ett annars skulle han inte ha kunnat skriva de där plus att han har rätt !

dem var fina,jag skulle kunna tänka mig att åka på sådana,varför inte?

du bestämmer väl själv om du vill åka på dem skidorna? gör det något om (OM) folk kommer att skratta åt dig? om folk gör det så bry dig inte.

Skönast och snyggast skrev du lite längre upp,Vilka har du åkt på tidigare? :)

/ae

aeriksson sa:
dem var fina,jag skulle kunna tänka mig att åka på sådana,varför inte?

du bestämmer väl själv om du vill åka på dem skidorna? gör det något om (OM) folk kommer att skratta åt dig? om folk gör det så bry dig inte.

Skönast och snyggast skrev du lite längre upp,Vilka har du åkt på tidigare? :)

/ae
ja fan sant där , vem fan bryr sig om andra?!
ifall dom skrattar får man väll showa dom i parken :P

ska ja va ärlig så har jag aldrig testad Armada, hade inget annat o säga:P
men vafan nångång måste ju va den första! :)

alla som seriösa och skriver att det är "gay" att åka på dem där,VARFÖR är det gay att åka på dem?

Herregud alla vet väl själv om dem är gay eller inte?

Och förstår han inte att vi bara försöker att hjälpa honom? Han kommer verkligen bli utskrattad om han har dom i skidbacken.

han pallar grupptrycket om han köper dem alltså.

Sen får han väl tyst på dem,om han showar för dem i parken som han nämde?

men asso skidor med en naken man på säger väl för fan de mesta ?

och för övrigt tror jag att denna tråd kommer bli årets skönaste-

palla låt killen a en naken man tror många tycker odm e snygga bara att dom vill va manliga show some balls, att han har en naken man på skidan kanske bara visar att han e säker i sin sexualitet, och kevin ingen lyssnar tror jag ...

"haha kolla johan, den där killen har tjejskidor!"
"aa vilken jävla mes haha!"

grafiken ser bara lite homosexuell ut(haha). Plus att man köper inte skidor för märket or w00t?

men varför skulle de va gay om man har män på dom seriöst, vad fan talar för att han e gay, fett trött på hur gay allt kan va om man gör fel.. ja skulle gärna ha dom ofta man onanerar framför sina skidor lixom så... köp dom

ja till tjejskidor det gör väll inte så mkt om du e lättare kanske sånna funkar bättre för dig men NEJ till den modellen?! då hade ja skrattat sönder mig

det kanske kan kännas lite gay att ha en halvnaken kille på skidorna men du gör som du vill!

Senast ändrad:
dom där med snubben på, billiga ja, men inte snygga. då var pipe cleaner snyggare. mer stil liksom. snubben känns lite påklistrad. om du skulle köra på She Devil tror jag inte att du kommer bli utskrattad lika mycket, och om du nu tycker att den snubben är snygg. så köp skidan och skit i vad andra tycker.

tjej skidorna är bara mjukare för att girls inte väger lika mycket som guys.. det är ju svin många som åker på k2's tjej skidor på denna sidan typ

palla deespin, prylbög ? vilka skidor finns det som är bättre fast billigare ? typ k2, har ett par 2k inge vidare så vadå prylbög? armada är bra

Nanjtvard sa:
tjej skidorna är bara mjukare för att girls inte väger lika mycket som guys.. det är ju svin många som åker på k2's tjej skidor på denna sidan typ
ja, men nu snackade vi inte riktigt om att det är en tjejskida utan vad det är för grejer på skidan?

redrum sa:
Nanjtvard sa:
ja, men nu snackade vi inte riktigt om att det är en tjejskida utan vad det är för grejer på skidan?
Okej men då ska jag säga än grejj som alla brukar whinea på varandra på denna sidan! DET ÄR INTE HUR SKIDAN SER UT, utan hur den presterar.. så sägar typ 80% av freeride..
men jag säger F that så kalrt man går efter utsendet!

Tillbaka
Topp