Tjejskidor utan att bli utskrattad

Jo men tänk spänningen när han står i liften med nån supercool polare så ser han att klibban håller på låstna. Som i en aktionfilm ungefär. Sen låstnar klibban helt TAMTAMTAMTAM NANANA DADADAA. Mwoa Mwoa Mwoaaaaa

Senast redigerad av en moderator:
vid total utskrattelse kan du ju annars bajta nakenmanen på skidan och sätta isoleringstejp över ögonen så du blir svårare att känna igen för mobbarna.

/marer kurator.inc

med en naken hunk på skidorna är det fullt okej... om du var han på skidorna eller om du var en bitsk kvinne på cirkus 20-35 jordsnurr. eller om det var din pro model för då hade du troligen vart gay om du ville ha en sådan grafik på dom

Aleeex sa:
med en naken hunk på skidorna är det fullt okej... om du var han på skidorna eller om du var en bitsk kvinne på cirkus 20-35 jordsnurr. eller om det var din pro model för då hade du troligen vart gay om du ville ha en sådan grafik på dom
Det är ju den där grafiken för att locka TJEJER att köpa dom.

Deespin sa:
Aleeex sa:
men han är kille.... och det hade vart okej om han var en tjej .....och vad jag vet frågar han om en kille kan köpa dom utan glåpord i backen

KLART SOM FAN KILLEN SKA HAN EN SKIDA MED EN BÖG PÅ VARFÖR KÄFTAR ALLA?? skidor me bögar på är ny canada goose för fan, bara tjacka. asså låt honom köpa skidjävlarna om han vill ha armada dom e ju billiga elr?

Aleeex sa:
Deespin sa:
Aleeex sa:
men han är kille.... och det hade vart okej om han var en tjej .....och vad jag vet frågar han om en kille kan köpa dom utan glåpord i backen
Äh jag missuppfattade dig

haha e de bara jag som tänker på brandstationen i nile city när jag ser dom där skidorna , jag skulle köpt dom , älska nilecity :D

peace

Kinkad sa:
Deespin sa:
Kinkad sa:
men gör dom de, får jag väl som sagt äga dom i parken!
För det första så tror jag inte att du kan äga dom i parken. Och för det andra, om jag träffade dig i backen skulle jag inte sluta skratta, även om du ägde mig.
du e ju sorglig,
men jag ska gå ut nu
varför e han sorglig? om du hade ägt i parken så hade du väl haft minst 10 bilder i fotoalbumet och inte köpt dom skidorna som du tänker göra nu?

Deespin sa:
anders_sorlin sa:
såhär är de att om du är bra på å åka skidor så att inegn kan dissa dej då¨kan du köpa dom men om du suger så är de nog inget bra val!!!
Så man blir "undissable" om man är bra på att åka skidor+
antagligen inte fan skulle nån dissa typ TJ shiller om han hade tjejskis då skulle alla typ säga å han är så cool för att han har tjejskidor!!

trapp91 sa:
Kinkad sa:
Deespin sa:
Tycker du att dom där var snygga så måste du ju vara gay
men tycker du att dom e fula måste du va tjock!
nej han skulle vara lagd åt rätt håll som de felsta andra på denna sidan.
du, trappjävel de där va lite onödigt.. tror du inte att dom som är gay på riktigt vågar visa de när du skriver så där eller.

om skidorna: dom är lite skumma till en kille men om du har testat dom och dom är sköna ska du väll köpa dom. finns annars grymmare design på tjejskidor.

köp dom om du vill gå efter mottot skit i vad andra tycker.men ja själv skulle hellre köpt dynastar trouble maker eller atomic eller alternativ skida.

Det är fan respekt att våga starta en sån här tråd. Men varför inte...Många av åkarna på freeride skulle säkert klara sig på ett par tjejskidor!

Tycker det mest handlar om att du vill ha armada för det tycker du är coolt, du har aldrig åkt på dom och ändå är dom skönast? Dom är snyggast sa du också, jag skiter i om det är en kille på skidan, den är inte snygg. Och jag har inget emot homosexuella så det handlar inte om det, sen till frågan, skulle du bli utskrattad. Svar ja, finns en massa anledningar, men 95% av gångerna skulle folk kalla dig gay och skratta åt dig. Och sen om du säger emot alla svar du får, så varför frågade du från första början? Du frågade väl för att få en åsikt? Eller? Var det bara för att provocera folk och verka tuff?

inge illa ment deespin men kan du skriva posetivt nån gång? sjuttongubbars massa gnäll hela tiden...

hur faan kan du veta att dom e skön om du inte har provat dom?? varför måste du ha armada?? och skidorna var inte snygga..köp dom om du vill ha dom men du kommer bli utskrattad..men dom kanske e sköna vad vet jag?? har inte provat dom! huvudsaken e att du tycker dom e bra!

Tjao!

Återigen skulle nog folk behøva kolla lite på
https://www.freeride.se/about/rules.php

1.1 Vara trevlig och respektera andras åsikter.
Absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller kränkande.

1.3 Personangrepp

2.4 Även om livliga och konstruktiva debatter är positiva så tolereras inte personangrepp. Tänk efter noga om det verkligen är värt att posta ett elakt och upprört inlägg. Om du har problem med en annan medlems kommentar eller inlägg så SVARA INTE med ytterligare text som kan förvärra situationen. Anmäl inlägget genom att trycka på [!]-ikonen så kan Freeride undersöka tråden och ta till lämpliga åtgärder

5.1 Brott mot någon av ovanstående regler leder till att varningar delas ut eller till avstängning. Om förseelsen är grov gör Freeride en så kallad abuse-anmälan till användarens Internetleverantör och/eller vidtar rättsliga åtgärder. Vi reserverar oss rätten att kunna avslöja användarens identitet (och/eller all övrig information vi har om användaren) om vi anser det vara befogat på grund av användarens aktivitet på Freeride.

Köp dom om du vill ha dom, kanske att du blir uttskrattad lite men åk till ett ställe där det är mycket danskar så är du inte själv om att bli utskrattad.

Så där. En snabb rensning i tråden innebar massa gula kort, en del röda kort.

Skall det vara så svårt att följa forumreglerna????

//H

törs man skriva vad man tycker i den här tråden nu utan att få en varning nu elr? :P
han frågar ju efter folks åsikter...
men jag skulle inte köpa skidorna det e lite utskrattnings-risk på dem............:P
varför har du snöat in på armada? finns ju mkt andra skidor till ett rimligt pris som inte har en naken snubbe på sig.... :P kolla runt på begangnade armador då om det bara e ett bra pris å att det just ska vara armada som e viktigt.....

Igentligen är det inte att du har tjej skidor du kommer bli utskarattat åt, utan motivet på skidan.Men om du inte bryr dej om du blir utskrattad så spelar det ju ingen roll.

klistra ett klistermärke eller flera över gubben så kollar folk inte.
vidare så tycker jag att du får ha vilka skis du vill. trodde det var prestandan på skidan som var viktigast.

Du motsäjer dej själv ju du säjer att armada är snyggast och skönast, du har aldrig åkt på dom sen säjer du att du tycker dom är fula! du verkar vara lite insnöad på märket verkligen!

kör på det du är sugen på för fan, det funkar la.
sen om fjortisarna i backen skrattar: Vem fan bryr sig?

men visst var dom lite feminina?

Deespin sa:
Aleeex sa:
du deespin... långt ifrån alla tjejer vill ha en halvnaken kille på skidorna. sen är det ju inte alla tjejer som är hetero heller för den delen...liksom en del killar.

tyckte scratch skidorna för ca några år sen - de med en silluett av en tjej på - var mycket snyggare. och ja, jag är TJEJ. men hur många fjortisar skrattade när en tjej kom med de skidorna? inte särskilt många....

skidnarkoman sa:
Deespin sa:
Aleeex sa:
du deespin... långt ifrån alla tjejer vill ha en halvnaken kille på skidorna. sen är det ju inte alla tjejer som är hetero heller för den delen...liksom en del killar.

tyckte scratch skidorna för ca några år sen - de med en silluett av en tjej på - var mycket snyggare. och ja, jag är TJEJ. men hur många fjortisar skrattade när en tjej kom med de skidorna? inte särskilt många....
Haha där satt den;)
haha grabben har jue stake som vågar skaffa sånna skidor!! en grabb som vågar göra som han vill, dom flesta här på fr tror jue att man blir mycket bättre om man har "coolare" grejor! Hahaha vafan åk skidor och ha roligt!! hahah och om TJ skulle åka på sånna, haha inte fan skulle ni åka och mobba han då!? isf tycker ja jävligt synd om er..
Hahaha jajja nu ska ja se skidfilm!!

Du säger att du vill ha armada skidor för att du tycker att dom är snygga.. (och sköna,fastän du aldrig provat ett par) .. men jag menar, du kan ju inte tycka att dom där skidorna är speciellt "snygga" med tanke på att det är en halvnaken man på dom (gay?) ..

du vill ha armada för att det är armada och inte för att det är en skön skida ..

prova olika skidor och köp en skida som du tycker är skön istället för att köpa en skida bara för att du tycker att den är snygg !!

ppetter sa:
Du säger att du vill ha armada skidor för att du tycker att dom är snygga.. (och sköna,fastän du aldrig provat ett par) .. men jag menar, du kan ju inte tycka att dom där skidorna är speciellt "snygga" med tanke på att det är en halvnaken man på dom (gay?) ..

du vill ha armada för att det är armada och inte för att det är en skön skida ..

prova olika skidor och köp en skida som du tycker är skön istället för att köpa en skida bara för att du tycker att den är snygg !!
Petter har sällan rätt men nu har han faktiskt de. Köp nån stämningsskida som typ Scratch lr nått.

Varför armada när du kan vara gangsta! köp harlaut skidorna man kan inte bli mer gangsta!....

OnT: Okej dom är mjukare än "kill" skidor. Men dem såg jävligt böiga ut om du inte är tjej. Jag skulle skippa det och sparat pengarna och köpt ett andra par skidor.

Senast ändrad:
jacobgus sa:
trapp91 sa:
Kinkad sa:
men tycker du att dom e fula måste du va tjock!
nej han skulle vara lagd åt rätt håll som de felsta andra på denna sidan.
du, trappjävel de där va lite onödigt.. tror du inte att dom som är gay på riktigt vågar visa de när du skriver så där eller.

om skidorna: dom är lite skumma till en kille men om du har testat dom och dom är sköna ska du väll köpa dom. finns annars grymmare design på tjejskidor.
du, dummjävel, har jag skrivit att jag tycker illa om homosexuella? har jag skrivit något förnedrande? har bara gjort en antagning baserad på vad jag tror, dvs att det är fler killar som föredrar tjejer än killar som föredrar killar på freeride!

srry om någon tog illa upp inte meningen, men jag tycker verkligen du ska gå ett par varv runt huset eller gå och lägga dej...

Edit: om du seriöst tycker om skidorna ska du köpa dem, men om du köper dom bara för de e ett par armada tycker jag du ska köpa ett par andra armada, jag menar det finns billigare armada skidor än så...

Senast ändrad:
Viktoria-L sa:
ditt största problem kommer ju inte vara att du har tjejskidor, utan att folk faktiskt kommer tro att du ÄR en tjej...
fan vad less man blir på alla på den hära tråden wtf mina skidor är fan inte dom grymmaste men det som spelar nån roll för mig. det är fan hur bra han/hon är som spelar nån roll jag. skulle inte skratta åt dig iallaf. för mig får
"kinkad" åka runt på ett par lagg på 2å30 från 63 och om han sätter en misty 7 lr nått då spelar det fan ingen roll vad han har för skidor.

Tillbaka
Topp