Tjocka tysken i backen!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Tjocka tysken i backen!
Tjena!

Råkade klicka in på denna då Peter Magnusson (från hey baberiba?) åker skidor utklädd till en stor tjock tysk. Fyfan, visste inte att han var en sån jävel på att åka skiz.

Men, nu till frågan. Vad heter låten han åker till? Vill verkligen ha den låten, låter som någon tysk rock men jag kommer inte på vad den kan heta :/

Filmen: www.tv4.se klicka in dig på deras webb-tv genom länken till vänster. Sedan väljer du Nöje - Situation Magnusson och sist klickar du på Peter Magnusson som tjock tysk i backen.

Senast ändrad:
Tjocka tysken i backen!
haha nä men fan va soft kosak han gjorde där i mittten. elitvarning på den
ojojoj va han hade skills då.. nån tysk jävla hårdrock han åker till
sök på rammsten så ska du se att du hittar nått i din smak Bigger;)

Tjocka tysken i backen!
Hehe!.. den var ju lite kul!.. =) men det är ju itne säkert att det är han som åker... men om det är så så är jag förvånad... han satte ju fan en 3:a =P

Tjocka tysken i backen!
Varför skulle det inte vara honom om det står "Peter Magnusson som tjock tysk i backen"?

Han var ju ägarN i backen. credzzz

Tjocka tysken i backen!
Jag blev faktiskt också förvånad över att han kunde åka så bra.
Tror knappast dom har bytt ut honom, det vore ju kasst av TV4..

Tjocka tysken i backen!
Om ni kollar riktigt noga ser ni att det inte är samma skidor i slutet när han pratar som i resten av klippet.. det är altså förmodligen någon annan som åker..

Tjocka tysken i backen!
Fan Jahren, du har rätt. Antingen så byter han både pjäxor och skidor eller så blåser TV4 oss. Jävla idioter, jag som verkligen tyckte det var kul att lite töntar från TV4 kunde åka så bra. Jaja, fortfarande ingen som klurat ut låtnamnet?

Senast ändrad:
Tjocka tysken i backen!
Kollar av gammal vana altid på skidorna.!!!
En tv4 snubbe som kan åka är Hans Fahlen.. han får ju åka på alla glassiga skidjobb med när o fjärran.

Tjocka tysken i backen!
lånar tråden lite

nån som vet vad första låten heter? (önödigt att göra en ny tråd om det)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp