S
snosan_91
Guest
Tjockisens Guide till McDonalds
Såg KASK-Sverre på McDonalds i Sälen för en månad sen ;P hmmm.. något för en freerajder?? : O
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig , det totala skrivlängden är vad jag har skrivit totalt under mina 3 år i högstadiet ?JoInt-1992 sa:Hur fan pallar man skriva så jävla mycket??
PEACE
Läste första raden , men IM A BIG FAN OF MAX !!! Finns då fan inget bättre , skulle det finnas ett VIP kort för stamisar hade jag haft ett !SofiaWallstroem sa:Självklart är personalen trevligare/smartare på Max! Jag jobbar ju där! Snyggare kan jag också gå med på. Vet tyvärr inte hur många andra som håller med.
Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk. Har en snäll chef, som låter mig komma tillbaka efter säsong i gränsen och ev långresa till hösten.
Mysteriet med pommes är troligtvis att dom får ligga i uppkastet för länge. Resultatet blir mjuka, tråkiga och till sist kalla strips. Viktigt det där.
Supremeburgaren är med bacon, men vanligt hamburgerbröd. Burgaren med friscobröd heter friscoburgare.
Och alla restauranger har inte ljusblåsoffor, så alla ser inte förjävliga ut.
Och bara för att vara lite mer partisk så påstår jag att storheden i luleå har den absolut trevligaste personalen![]()
Läste första raden , men IM A BIG FAN OF MAX !!! Finns då fan inget bättre , skulle det finnas ett VIP kort för stamisar hade jag haft ett !SofiaWallstroem sa:Självklart är personalen trevligare/smartare på Max! Jag jobbar ju där! Snyggare kan jag också gå med på. Vet tyvärr inte hur många andra som håller med.
Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk. Har en snäll chef, som låter mig komma tillbaka efter säsong i gränsen och ev långresa till hösten.
Mysteriet med pommes är troligtvis att dom får ligga i uppkastet för länge. Resultatet blir mjuka, tråkiga och till sist kalla strips. Viktigt det där.
Supremeburgaren är med bacon, men vanligt hamburgerbröd. Burgaren med friscobröd heter friscoburgare.
Och alla restauranger har inte ljusblåsoffor, så alla ser inte förjävliga ut.
Och bara för att vara lite mer partisk så påstår jag att storheden i luleå har den absolut trevligaste personalen![]()
Bara för att du går på dietMathiasWiklund sa:orka, tråden är gjord år 2005....
Menar du att en tråd inte kan leva ett par år alltså?! Suck...kan tycka att folk i t.ex. denna tråd har bevisat att man kan orka. Drick en redbull, slöa, slappa och likgiltiga tonåring!MathiasWiklund sa:orka, tråden är gjord år 2005....
AAAHH!!! Eller så spottar man i den. Då blir man genast coolaste killen i ghettot.CharlesAndreas sa:En grej man kan göra e att lägga ett hårstrå på sin hamburgare och gå fram till kassan, och viippssscchhhh! så får man en typ en ny större o bättre burgare![]()
Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.J-rockner sa:Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken :P De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf
Go Max!
Och där bekräftades mina misstankar, efter att ha haft pojkvän från piteå några år.krow sa:Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.J-rockner sa:Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken :P De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf
Go Max!
Hoppas du skämtar om att Sunes(Sveriges mest skabbigaste ställe med drygaste personalen) Är mycket bättre än Max? Fyfan aldrig. Hur kan du ens jämnföra det...krow sa:Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.J-rockner sa:Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken :P De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf
Go Max!
Ni glömmer ju bort Big Boy! dom har ju typ godast burgareJ-rockner sa:Hoppas du skämtar om att Sunes(Sveriges mest skabbigaste ställe med drygaste personalen) Är mycket bättre än Max? Fyfan aldrig. Hur kan du ens jämnföra det...krow sa:Varför ska man på max när vi har sunes ? och nu har vi ju också frasses istället för mcdonalds.J-rockner sa:Hehe nu här i piteå har vi inte kvar kvar Donken :P De gick för dåligt men de skyllde på att de bara ville sattsa på vägkrogar. Och denna låg ju fan brevid E4,an . Då är det ju fan en riktigväg kroga. Sjukt var det iaf
Go Max!
Jibberisch har fan rätt det känns inte rätt att sätta sig på macdonalds i sälen när det finns en mycket godare resturang som serverar den sjukast godaste gulasch soppan ever !!! Plus att macdonald redan har så jävla mycket pengar ! Då kan du fan lägga dina lunch pengar på bättre resturanger.Jibberisch sa:Förbannade jävla skit! det är snabbmat för faan! aaargghh
Kebab lätt. Macdonalads är jävligt mycke sämre om du tänker på fetter och såntJibberisch sa:Sitter och undrar vad som pajjar en mest, fysiskt, psykiskt och själsligt..Big Mac & Co eller Kebab. Som början på dagen efter, kvällen före alltså.
Nackdelen med kebaben är att den varierar oerhört beroende på vem som tillagar den. Llite klyschit, är en Big Mac alltid en Big Mac. Igår valde jag dock kebab-alternativet. Flickan åt falaffel, någonting jag av renprincip vägrar sätta tänderna i. Varför och vilken princip orkar jag inte gå in på i mitt skakiga tillstånd.
Halten vitlök varierar alltså kraftigt i olika kebabkonstellationer. Någonting man inte alltid lägger märke till i det alkoholdelirium jag befann mej i, kvällen före, dagen efter. Dagen efter som är en solig söndag (enligt människor som ringt och frågat vad som hände igår). När jag vaknade imorse stack det i ögonen på mej. Ett tag trodde jag att någon vänlig spärrvakt alt. dörrvakt sprejjat mej med pepparspray.
Efter en stunds ängsligt så kallat "back-trackande", kom jag fram till att mina ögon led av min mun. Varje andetag, gjorde att det vattnades i mina ögon. Efter 4 tandborstningar börjar det ge med sej en smula. Detta är alltså klart negativt med detta "kebab".
Åsikter?
nu borde det va rätt, inlägget var så långt.linder sa:haha, tur att ni har massor med fördommar och bara vet hur det är från ena hållet... (kundens håll)
(insert about 500 rader här)
eller alla dessa barnfamiljer..
"en happymeal .. "...
det dom inte vet är att det först finns, hamburgare, cheeseburgare, toast, nuggets...
sedan 4 tillbehör (morötter, pommes, sallad, fruktpåse).. samt runt 14 drycker (cola, cola light, fanta, sprite, ramlösa, ramlösa citrus, apelsin-, äpple-, multivitaminjuice, lättöl, mjölk, varm choklad, kaffe, te) Hur ska vi veta vad folket vill ha .. =/
(insert about 500 rader här också)
/ Linder, Mc Donalds arbetare i 3år och planerar inte att sluta . (äter minst 1 hamburgare om dan och är inte fet och har fortfarande orken att leva och åka skidor...)
Jag tror till och med att vi Luleåbor har fått dem att stänga TVÅ gånger!SofiaWallstroem sa:Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk
var väl bara det där stället som låg på kungsgatan som fått stänga? Ändå coolt att vara först i världen med att få ett av världens mest utbredda företag att gå i konkurs, mcdonalds aint shit to norrbotten!martindahmartin sa:Jag tror till och med att vi Luleåbor har fått dem att stänga TVÅ gånger!SofiaWallstroem sa:Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk
tror vi på 90-talet fått max att stänga med, har för mig jag hört det. Järnvägsgrillen är legendariskt, Luleå måste vara hamburgarnas huvudstad, frasses är inte dåliga dem heller.kaal sa:var väl bara det där stället som låg på kungsgatan som fått stänga? Ändå coolt att vara först i världen med att få ett av världens mest utbredda företag att gå i konkurs, mcdonalds aint shit to norrbotten!martindahmartin sa:Jag tror till och med att vi Luleåbor har fått dem att stänga TVÅ gånger!SofiaWallstroem sa:Som norrlänning är jag uppvuxen med att avsky donken (minns jag inte fel är luleå första stället dom har tvingats stänga, nu är dom dock tillbaka), sen jag började jobba har jag väl blivit ännu mer partisk
Är du i LÅ och vill ha en guuuuud hamburgare? Järnvägsgrillen för fan. Den som inte kan lista ut var den ligger har ingen rätt att äta där.
tja.
Stämmer bra, i slutet av 90-talet nångång, kring -98.martindahmartin sa:tror vi på 90-talet fått max att stänga med, har för mig jag hört det. Järnvägsgrillen är legendariskt, Luleå måste vara hamburgarnas huvudstad, frasses är inte dåliga dem heller.kaal sa:var väl bara det där stället som låg på kungsgatan som fått stänga? Ändå coolt att vara först i världen med att få ett av världens mest utbredda företag att gå i konkurs, mcdonalds aint shit to norrbotten!martindahmartin sa:Jag tror till och med att vi Luleåbor har fått dem att stänga TVÅ gånger!
Är du i LÅ och vill ha en guuuuud hamburgare? Järnvägsgrillen för fan. Den som inte kan lista ut var den ligger har ingen rätt att äta där.
tja.